هزینه های خرید و فروش املاک و مستغلات در قبرس شمالی


اگر می خواهید از قیمت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی euromy.info مطلع شوید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه که نیاز دارید را در این صفحه بررسی کنید.

نوع ملک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل کالا

املاک آماده است.

ویژگی های آماده برای استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از سازنده بخرید، معمولا وقت دارید تا اقساط بدون بهره بپردازید. اما اموالی که از شخص خریداری می شود فقط به صورت نقد قابل معامله است.

عناصر خریداری شده قبلی

شرکت ساختمانی هنگام تصمیم گیری ساخت و ساز و در طول برنامه ریزی خود تاریخ تحویل را به طور دقیق و شفاف ارائه می دهد. در صورت عدم تحویل دستگاه در زمان تعیین شده، شرکت جریمه ای از شما دریافت خواهد کرد. (در قبرس شمالی هیچ کمبودی برای تحویل به موقع وجود نداشت. فقط پروژه هایی که دوره ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود با تاخیر چند ماهه تکمیل شد و شرکت ساختمانی غرامت را به مالکان پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید باید به امکان خرید با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی، امکان تغییرات جزئی در نقشه، امکان فروش و واگذاری اشاره کرد. املاک و مستغلات حتی قبل از آماده شدن ملک.

تصاویر ارائه شده به عنوان نمونه های ساخت سه بعدی توسط سازنده در طول ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد، دارایی ساخته شده از یک تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر نشان داده شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی از نظر ساخت و نوع

آپارتمان تک ساختمانی

این نوع ملک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها هیچ امکانات رفاهی ندارند و معمولا به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام محدود می شوند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. موقعیت آنها بیشتر در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگرد خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهر مسکونی با چندین برج با هتل

بسیاری از خریداران به قیمت و زیرساخت و همچنین شرایط پرداخت علاقه مند هستند. مجتمع های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نمونه های کوچکی از چنین ساخت و سازهای عظیمی هستند. در اکثر این پروژه ها تا 84 ماه دوره بدون بهره وجود دارد و گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریدار محسوب می شود.

امکانات در این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز نیاز به یک زندگی آرام و شاد

ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی به دلیل حفظ ساختار جزیره نمی توانند بیش از دو طبقه بسازند. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها. در این مناطق تنها در 35 درصد زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و سازندگان مجبور به ساخت تاسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، جاده بهداشت، کافه و سایر امکانات در بقیه محوطه هستند. جالب ترین نکته برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی نجیب است، مشارکت صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار زیاد است.

تعداد واحدهای مسکونی قدرالسهم بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این مجتمع‌ها زمین بزرگ‌تری نسبت به پروژه برج دارند.

این شهرها عموماً ساختمان های کاملاً ساخته شده دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (مکان های نزدیک ساحل دو طبقه یا کمتر هستند). عرضه از سوپرمارکت ها به ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

چون طبیعت نابود نمی شود دارای ایمنی بالا و نرخ مالیات پایین است. بنابراین قبرس شمالی برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی آرام و مجلل هستند جذاب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه بسیار مجلل و مدرن هستند. و اکثر مشتریان انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی، ویلاهای زیادی برای شما داریم. اکثر آنها با ما فروش ویژه دارند. و از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای لوکس متناسب با سلیقه و شرایط شما. در پرونده Euromay موجود است.

اگر نگران مسائلی مانند تاخیر در تحویل کالا یا فروش ملک پیش خرید شده به برخی افراد با مشکلات مشابه هستید، باید بدانید که در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. علاوه بر صدور امتیاز و اسناد ارزشمند در عرصه، پس از پرداخت 35 درصد ارزش ملک به شما شناسه ملکی می دهند و تا زمانی که شما دارای سند ملکی باشید، شخص دیگری نمی تواند ملک شما را خرید و فروش کند. دفتر یا اسناد قبرس شمالی تاپو.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک از سازنده نگهداری می کند، بنابراین در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیل، سرمایه گذار از مبلغ مسدود شده خسارت دریافت می کند.

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی یورومای با قصد سرمایه گذاری یا اقامت یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان حال از زمان گذشته نخواهد شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.