دبی مال در معرض

مجله نور ماه

دبی مال در معرض

 

پارک برج جایی است که میتوانید نمایش فواره دبی را در دریاچه برج ببینید. خور دبی جایی است که میتوانید با قایقهای تفریحی و توریستی مناظر شهر را از روی آب تماشا کنید. اگرچه امکان بازدید رایگان از این آکواریوم از دبی مال وجود دارد، اما یکی از مزایای بازدید از این آکواریوم وارد شدن به آن و تماشای گونههای مختلف جانداران با مناظر سه طبقه و 270 درجه در طول تونلهای شیشهای است. ساحل شنی زیبایی با امتداد 2 و نیم کیلومتر، که در نزدیکی آن انواع نشانه های یک شهر مدرن و لوکس وجود دارد.از دیگر مزایای ساحل لامر دبی، به انواع ورزشهای ساحلی به ویژه وجود یک زمین بازی برای ورزش های ساحلی و یک زمین بازی برای کودکان اشاره کرد. یکی از آیکون ترین های نشانه های پیشرفت شهر دبی، برج خلیفه است؛ برجی که اصلا نیازی به معرفی ندارد. به همین دلیل در این مقاله به طور کامل در مورد معرفی انواع پاساژ ها در دبی می پردازیم تا با آگاهی کامل سفر به این شهر داشته باشید و خرید در انواع پاساژ های دوبی را داشته باشید سپس از خرید خود رضایت داشته باشید. این مرکز خرید لوکس ترین برند ها را دارد و بیش از 630 فروشگاه بین المللی در آن وجود دارد. در این دهکده علاوه بر غرفههای متعدد، گزینههای زیادی برای غذاخوری و خرید در محل نیز وجود دارد. علاوه بر این رویدادهای مختلف موسیقی که در این ساختمان برگزار میشوند بسیار هیجان انگیز هستند. در این منطقه، گالریهایی با مجموعهای از سرامیکها و مبلمان سنتی عربی که در یک برج بادی قرار دارد و بنیاد فرهنگی السرکال را با فروشگاه، کافه، و نمایشگاههای هنری نیز خواهید دید که بسیار معروف هستند و جزو مشهورترین دیدنیهای دبی محسوب میشوند. وضعیت اقتصادی و معیشتی شیعیان در حد بسیار بالایی نیست و میتوان آن را متوسط اعلام کرد؛ زیرا آنان به عنوان یک اقلیت ساده شناخته میشوند که به مشاغل تجاری و بازرگانی و برخی نیز به کارهای ساده از جمله کشاورزی و کارگری مشغول هستند.

Most Expensive Hotel: Emirates Palace, Abu Dhabi - Bon Vita این ساحل به ویژه مورد علاقه خانواده هاست و موج های کف آلود این ساحل برای بچه ها بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. این ساحل در منطقه وسیعی واقع شده که انواع مختلفی از ورزش های فضای باز، امکانات بدنسازی، خرده فروشی و رستوران برای توریست ها و افراد محلی در آن مهیا است. محلی آرام و دنج برای استراحت و تماشای امواج آرام و گوش نواز دریا و ساختمان باشکوه برج العرب است. در آبهای شفاف و تمیز دریا نیز، ستاره دریایی، خرچنگ و بسیاری دیگر از جاندارن دریایی به چشم می خورد. کارخانجات تولیدی پارچه در داخل با بسیاری از شرکت های عمده فروش پارچه در طول سال قرارداد اخذ می کنند و تولیدات خود را به صورت کیلویی به آنها می فروشند و آنها به صورت عمده یا متری برای پارچه فروشی های سراسر کشور ارسال می کنند. چند خیابان موازی که از سمت غرب به خیابان سخبه می رسد همان بازار مرشد می باشد که داخل آن نیز یک مرکز خرید و چندین بازارچه قرار دارد. این ساحل با داشتن 41 رستوران و 25 لباس فروشی، یک مکان عالی برای خوردن غذا و خرید است. ساحل السوفوح که به آن سکرت بیچ یا دارک پالاس بیچ هم می گویند، با وجود تعداد زیادی رستوران، مکان های تفریحی و مراکز خرید، چیزی بیش از یک ساحل شنی ساده است. با اینکه امکانات رفاهی مانند چترهای آفتابی،اتاق پرو و دستشویی در این محل وجود ندارد، اما برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی ها شهر هستند یک محلی پر از آرامش است و به همین دلیل به آن ساحل سیاه می گویند. فرقی نمیکند از آن دسته افرادی باشید که پیک نیک در پارک را دوست دارید، یا به آرامی زیر درخت بنشینید و کتاب بخوانید، الممزار همه چیز را دارد!

درحقیقت دبی، بر روی ویژگی طبیعی شهر خود یعنی سواحل سرمایهگذاری بسیاری خوبی داشته و افرادی زیادی نیز از آن استقبال کردهاند. اگر به هیجان بیشتری نیاز دارید میتوانید از Flying Cup، با سواری شدن بر روی بزرگترین چرخ و فلک جهان لذت ببرید. بزرگترین بخش ساحل JBR عمومی است و برای همه قابل دسترسی است. کل فاصله از ایستگاه مترو مرکز خرید امارات تا این مجموعه نیز کمتر از نیم ساعت است. دهکده جهانی دبی در فاصله حدودا یک ساعت از شهر دبی و در جنوب این شهر در اتوبان شیخ زاید قرار دارد. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل دبی است که دارای محوطه بازی برای کودکان و قطاری که خانواده ها را با پرداخت 10 درهم برای هر نفر برای یک توقف، 15 درهم برای دو توقف و 25 درهم برای یک سفر رفت و برگشت، به طرف بالا و پایین ساحل می برد، می باشد. یک زمین بازی با تمامی امکانات برای کودکان از جمله دوش، دستشویی و اتاق پرو وجود دارد که بهترین محل برای بازی و سرگرمی کودکان است. رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در این مرکز خرید نیز وجود دارد که میتوانید از آنها دیدن کنید. این مرکز خرید که در 4 نوامبر 2008 افتتاح شده، همچنین عنوان پربازدیدترین مرکز خرید جهان را نیز یدک میکشد، به طوری که دست کم تخمین زده میشود در سال 2011، 54 میلیون نفر از این مرکز دیدن کرده و از امکانات بینظیر آن بهره بردند. با استفاده از این برنامه پرکاربرد این امکان را دارید تا اطلاعات زیادی از چتبات و مرکز تماس با مشتری به دست آورید.

این تجربه، با رویاهایی از سفر به سیارات دیگر، کاوش در فضا و استفاده از توانایی های فکری و بدنی بازدید کنندگان، احساس یک رویا را برای آنان ترسیم می کند. تعدادی از بهترین خطوط ساحلی این شهر بیابانی، به طرفداران آفتاب اجازه می دهند تا منظره های بدون مانعی از خلیج فارس را بدون پرداخت حتی یک ریال، مشاهده کنند. اما بعد از غروب آفتاب وقتی هوا تاریک شد دیگر به هیچ وجه حتی اجازه آب تنی هم ندارید ولی میتوانید در کنار ساحل بنشینید و از تماشا کردن و گوش دادن به صدای موجهای آرامش بخش دریا لذت ببرید. ساحل لامر در جمیرا با طبیعتی زیبا و درختان نخل، مکانی راحت برای استراحت یک روز کامل در آفتاب و دریا است. این ساحل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته قابل دسترسی است، اما توجه داشته باشید که رفتن به شنا بعد از غروب آفتاب ممنوع است. لازمبهذکر است که این ایستگاه کمی با مقصد شما فاصله دارد و میتوانید برای رسیدن به آن تاکسی گرفته یا کمی پیادهروی کنید. تپهزارها و صحرای حفاظتشده صحرای دبی و تپههای شنی نارنجی مالهها (در واقع در امارت شارجه) در فاصله یک روزه از شهر قرار دارند و از جمله معروفترین جاذبههای دبی محسوب میشوند. امارت بعلاوه خود را به عنوان یک مقصد گردشگری ماجراجویی با جاذبه های نو برای جویندگان هیجان متمایز می نماید. ساحل جمیرا با زیبایی جذاب و خیره کنندهای که دارد، مقصد شماره یک بازدیدکنندگان دبی است. لامر یک مقصد ساحلی شهری است که با آبهای فیروزهای، ماسههای سفید، نقاشیهای دیواری شیک و مکانهای تفریحی، رنگ و بویی به محله جمیرا میآورند. در اطراف ساحل جمیرا مغازه ها و بوتیک ها لوکس و رستوران های شیک و انواع ماشین های گران قیمت قابل مشاهده است. این ساحل دیدنی، یکی از پرطرفدارترین سواحل دبی در میان خانواده ها به شمار می رود.

ساحل الممزار (Al Mamzar Beach Park) یک مکانی آرام برای استراحت و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته در دبی است. اگر قصد دارید از این برج دیدن کنید، بهتر است بلیط ورودی برج خلیفه خود را از قبل بخرید تا در صفهای طولانی منتظر نمانید، به خصوص اگر قصد دارید در آخر هفته از آن بازدید کنید. در واقع AA/A سه حرف آخر در قسمت شماره مدلهای آیفون امارات است اما ممکن است پارت نامبر AA/A، در بقیه کشور ها نیز تولید و عرضه شوند. تفاوت دیگری که آیفون LLA (در آیفون های سری ۱۲ و ۱۳) با دیگر پارت نامبرها دارد در برخورداری آنها از «آنتن فیزیکی mmWave فناوری ۵G» در لبهی سمت راست و زیر کلید پاور آنست که در ایران فعلا کاربردی ندارد. به علت قوانین رعایت حریم شخصی در کشور های آسیایی نظیر چین و ژاپن نمیتوان صدا شاتر دوربین را حذف کرد و حتی اگر گوشی آیفون شما سایلنت باشد هم باز هم هنگام عکاسی صدایی به گوش میرسد. در این مکان شگفت انگیز می توانید موج سواری را امتحان کنید یا یک قایق اجاره کرده و در حالی که یک فنجان قهوه می نوشید به تماشای چشم انداز کم نظیر این ساحل در تور لحظه آخری دبی بنشینید. این ساحل کم نظیر در رو به روی تفریحگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. با عبور از مسیر بین دو قصری که در امتداد جاده وجود دارد، می توانید به این ساحل برسید که یک ساحل محبوب خانوادگی به خاطر وجود آبهای کم عمق برای آب بازی کودکان است.

یکی از ویژگی های بارز این ساحل وسیع، وجود اولین زمین بازی قابل باد کردن (قابل اتساع) در خارج از آسیای شرقی به نام هوا هوا (Hawa Hawa) می باشد که از دو گنبد تلماسه ای با هفت قله به شکل و ارتفاع مختلف برای تفریح و بازی کودکان و بزرگسالان تشکیل شده است. از دیدنیهای این باغ زیبا و شگفت انگیز میتوان به کلبههایی به سبک انگلیسی و آسیابهای بادی و کامیونهای به شکل گل اشاره کرد. تورهای ماجراجویی صحرای دبی شامل طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف هستند که از جمله آنها میتوان به از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری 4WD ، نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا زیر ستارگان و … سافاری صحرای دبی 4×4 یک ماجراجویی نیم روزه در صحرا را ارائه میدهد و شامل شترسواری، آموزش سندبرد، باربیکیو غروب آفتاب و نمایش رقص عربی است. همچنین در امتداد سواحل، صندلیهای آفتابگیر و کابینهایی وجود دارد که برای آفتاب گرفتن اجاره داده میشوند. همچنین تعدادی رستوران و بار شیک در ساحل وجود دارد که غذاهای وسوسه انگیز اماراتی ارائه می دهند. این برج ارتفاع 321 متر دارد و به عنوان هفتمین هتل شیک جهان، شناخته شده است. این هتل در سال ۲۰۰۵ در زمینی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع و با صرف هزینهای بالغ بر ۳ میلیارد دلار طراحی و ساخته شده است. این بازار مدرنیزه شده و با استاندارد های بینالمللی، یک تجربه خرید جذاب با هنرمندان محلی ارائه میدهد که علاقمند به هنر و میراث اماراتی در طراحی های پیچیده خود هستند.

با بپوشرو استایل و ظاهر خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارید و همه را تحت تاثیر خود قرار دهید. مهندسین یکلایه زمینی/سطحی از سنگ های بزرگ را درست کردهاند که توسط سیمان به شکل کندوی زنبور عسل پیچیده شده است که برای محافظت از پی در برابر فرسایش استفاده میشود. همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعهای از وسایل تفریحی برای افراد بزرگ و کوچک در این مجموعه احداث شده است که جزو جاذبههای گردشگری دبی محسوب میشود. المنظر همچنین تعدادی استخر شنا، تالاب و خلیج کوچک یا خور برای کسانی دارد که نیاز به پناهگاهی به خاطر در امان ماندن از تابش خورشید دارند. ساحل لا مر (La Mer Beach) یکی از جدیدترین سواحل دبی است که به خاطر رستورانها و کافههایش، به ویژه بستنی و خوراکیهای خوشمزه دیگری که میفروشد طرفداران زیادی دارد. استخرهای شنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است. این مرکز خرید که در منطقه Downtown Dubai واقعشده است یکی از معروفترین مراکز خرید در شهر دبی میباشد، و همچنین مرکز فروش بسیاری از برندهای معروف است. یکی دیگر از نقاط فروش نزدیکی به ایستگاه مترو برجمان است. در نزدیکی این ساحل همچنین، یک سالن ورزشی با امکانات ورزشی قرار گرفته است. همچنین، یک باشگاه ورزشی طلا، دایسو، و بسیاری از فروشگاههای عبایی به همراه میمونهای بیپروا و کیدیویل برای مشغول نگهداشتن بچهها وجود دارد. حمام کردن در این ساحل با وجود آبهای فیروزهای تمیز لذت غیر قابل وصفی دارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی سواحل عمومی دبی بپردازیم؛ سواحلی که در آنها می توانید حمام آفتاب بگیرید و اگر طرفدار هیجان و ماجراجویی هستید، ورزش های آبی و تخته اسکیت سواری را تجربه کنید و از خوردن خوراکی های عالی هم لذت ببرید. لحظه آخری در این مطلب تعدادی از بهترین سواحل عمومی دبی که طرفداران زیادی نیز دارد را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

ساحل عمومی بعدی که یکی دیگر از سواحل عمومی خوب دبی است، ساحلThe Beach است. “آینده از آن کسانی است که قادر به تصور، طراحی و اجرای آن هستند. بنای سیاره سبز به صورت یک ساختمان لوکس و نیمه شیشهای با سقف گنبدی شکل طراحی شده است که در زیر آن یک درخت ۲۵ متری مصنوعی و تنومند وجود دارد. برای گردشگرانی که به دنبال مسیر های بکر و مهیج هستند، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده باشد که برای انجام اسنوبورد به شکل آزاد برایتان تعبیه شده است. لامر یک خلیج سرپوشیده با آب آرام است، بنابراین یک انتخاب مطمئن هم برای خانوادهها و هم برای شناگران مبتدی است. میراکل گاردن (باغ گل دبی) یکی از زیباترین باغ گل های طبیعی در جهان است. باغ معجزه دبی زیباترین باغ تاریخ است. این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است. این مکان با دارا بودن مجهزترین امکانات تفریحی برای ورزشهای آبی هر ساله هزاران نفر از علاقهمندان را به خود جذب میکند. پس با ما همراه باشید تا با برترین سواحل عمومی دبی و مکان دقیق آنها آشنا شوید. به نحوی برنامه ریزی کنید که در زمان غروب خورشید در دریاچه عشق حضور داشته باشید تا از مناظر خیره کننده و خاطره انگیز آن در طول این ساعات بهرمند شوید. عرشههای رصد برج خلیفه از اماکن دیدنی دبی برای کودکان است؛ که دارای سکوهای رصد با مناظر پانوراما از شهر است. اطلاعات: یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و جمعه تا شنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است. روزانه از ساعت ۱۰ صبح الی غروب. در اینجا می توانید از غروب آفتاب در حالی که آسمان تغییر رنگ میدهد و خورشید در خلیج عربی فرو می رود، لذت ببرید.

این ساحل تقریبا شلوغ است و معمولا خانوادهها برای پیک نیک به اینجا میآیند. Souk Madinat Jumeirah در اینجا خریدهای آسانی را با تنوع زیادی از صنایع دستی و سوغاتی های سنتی از خلیج فارس و سراسر خاورمیانه ارائه میدهد، اما دلیل اصلی سفر به اینجا، سوار شدن بر آبرا (قایق چوبی کوچک) و گشت و گذار در کانال است. کتابخانه مسجد امام حسین در دبی علاوه بر قرار دادن کتاب های نفیس تعداد زیادی کتاب با موضوع کودک و نوجوان در خود جای داده است. آکواریوم دبی علاوه بر تماشای حجم عظیمی از حیات دریایی، تجربیات آبی فراوانی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند.. در مجموع تعداد طبقات برج خلیفه دبی ۱۶۳ طبقه است، بااینحال گفتنی است علاوه بر این طبقات در فضای محدودی که زیر منار برج وجود دارد چندین طبقه جهت انجام امور مربوط به تأسیسات برج و همچنین تأسیسات مخابراتی تعبیه شدهاند که کاربری مسکونی، تجاری یا اداری ندارند. در مجموع ۱۱ طبقه از طبقات برج خلیفه دبی به این هتل پنج ستاره اختصاص دارد. در نمایش نور برج خلیفه دبی، موسیقی هم پخش میشود. بازدیدهای شبانه از این عرشه به دلیل چشماندازهای مشهور نور شهر دبی در بین عکاسان محبوبیت خاصی دارد. توجه داشته باشید که در برخی بخشهای علامتگذاری شده باید بدون فلش عکاسی کنید؛ زیرا نور فلش به برخی ماهیها آسیب میرساند.- شما میتوانید هر چقدر که میخواهید در آکواریوم دبی بمانید. اگر با تور دبی سفر میکنید و خدمات بازدید از دیدنی های دبی شامل پکیج تور دبی شماست، آکواریوم هم بخشی از برنامه سفرتان است. اگر به اندازه کافی در دبی زندگی کرده باشید، میدانید که این شهر برای بسیاری از جشنها آتش بازی، سرگرمیهای زنده و کنسرت های فراوان تدارک میبیند و نهر دبی مکانی فوقالعاده برای تماشای همه آنها است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.