چهار تاکتیک‌های ساده برای خرید فالوور اینستاگرام

 

مضاف بر هشتگهای کاربردی و ترندی که این اپلیکیشن به کاربر پیشنهاد میدهد، به او کمک میکند که چگونه پروفایل اینستاگرام خود را برای فالوورهای خود، جذابتر کند. کپشنها باید خلاصه و کوتاه، کاربردی و مفید و جذاب باشند تا بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. حالا باید وارد اکانت اینستاگرام تان شوید. در مطلب قبل به صورت کلی در رابطه با اهمیت اینستاگرام صحبت کردیم و مسلما حال متوجه می شوید که چرا برای مشاغل کوچک وجود اینستاگرام نیز حیاتی است. در مطلب نوشتن کپشن خوب میتوانید با اصول نوشتن کپشن به بهترین روش آشنا شوید. دقت کنید متن قابل خواندن باشد، مخصوصاً اگر کپشن طولانی است؛ با استفاده از فاصله، قسمت هشتگ را از متن جدا کنید یا قسمتهای بزرگ متن را به قسمتهای کوچکتر تقسیم کنید. علاوه بر این، برقراری لایو برای برای بسیاری از کاربران سخت و استرسزاست. برای این که کاربران زیادی در لایو اینستاگرامی شما شرکت کنند و بازده آن را افزایش دهند، رعایت برخی موارد میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. روایت احساسی را فراموش نکنید: غریزه انسانها را در نظر بگیرید، در فرصتهای مناسب از ترفندهای تبلیغ نویسی عصبی استفاده کنید، محتوای تعاملی را به اشتراک بگذارید، از پستهای کاروسلی و موارد دیگر استفاده کنید. الگوریتم پشت صفحه کاوش یا اکسپلور از فناوری هوش مصنوعی استفاده میکند تا بفهمد با چه محتوایی تعامل میکنید تا محتوایی را که به آن علاقه دارید را به شما نشان دهد. به عنوان یک کسب و کار کوچک، به روش های کارآمد اما ساده برای دستیابی به مخاطبان خود با هزینه های کم نیاز دارید. استوری لینک مورد نظر: در گذشته برای لینک کردن پستها در استوری اینستاگرام محدودیت وجود داشت و فقط پیجهایی که بیشتر از ده هزار فالوور داشتند میتوانستند از این قابلیت استفاده کنند.اما از اواخر سال ۲۰۲۱ این محدودیت برداشته شده و شما نیز میتوانید با هر تعداد فالووری که دارید پست خود را استوری کنید.

در این صورت افرادی که به دنبال محصولی از پیج شما باشند که شما قبلا آن را آپلود کردهاید، چون پستهای مربوط به آن محصول پایینتر از محصولات دیگر قرار گرفتهاند، آن را پیدا نخواهند کرد. دنبال کنندگان آگاه می توانند با فعالیت های روزمره کسب و کار شما آشنا شوند و از این رو جذب محصولات و خدمات شما می شوند. شما می توانید در حوزه کاری تان یک وبسایت داشته باشید و سعی کنید از طریق گوگل برای سایتتان جذب مخاطب کنید. تعداد دنبالکنندگان حسابهای کاربری مرتبط با کسب و کارها یا صفحات عمومی همیشه از اهمیت خاصی در اینستاگرام برخوردار بوده است. یکی از قابلیت‌های جالب پلتفرم اینستاگرام ویژگی Newsfeed است. به دلیل کاربران بی شمار آن بهعنوان بهترین پلتفرم اجتماعی مقرونبهصرفه برای تقویت کسبوکارهای کوچک در سال 2022 به حساب می آید. حال، در اینجا مقالهای دررابطه با اهمیت اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022 آورده ایم. صفحه اینستاگرامی این هنرمند با بیش از 13.5 میلیون کاربر در آگوست 2022 به عنوان دارنده بیشترین فالوور اینستاگرام شناخته میشود. مطرح کردن نام تجاری از طریق راههای مختلفی امکان پذیر است. همچنین میتوانید دستههای مختلفی را که اینستاگرام معتقد است میخواهید دنبال کنید، مانند ورزش، مسافرت و زیبایی را ببینید با این کار میتوانید فالوور اینستاگرام جدید جذب کنید و حتی کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید. لایک بگیر اینستاگرام دکتر مجیک با بیش از 500 هزار نصب فعال و قابلیت سکه بگیر خودکار حتی بدون نیاز به اینترنت امکان افزایش لایک اینستاگرام رایگان را دارد. انواع پستهایی که یک حساب کاربری اغلب با آنها درگیر میشود و زمان زیادی روی آن میگذارد، لایک میکند و یا صرفاً بهصورت مخفیانه سیو میکند.

وقتی کاربران هشتگ شما را دنبال میکنند، میتوانند به سرعت محتوای شما را هر زمان که آنها را پست میکنید دریافت کنند و از آنها مطلع شوند. مدتی قبل از برگزاری لایو، مخاطبان خود را از آن مطلع کنید. چنانچه مدتی به عنوان چهره اینستاگرام جنجالی شناخته شده بود. بهتر است بدانید تمام وعدههایی که فروشندههای فالوور تحت عنوان فالوور واقعی میدهند، دروغ است. سلام خسته نباشید سوالی که داشتم اینکه چطور میتونم به سایتتون اطمینان پیدا کنم و آیا این فالوور های ایرانی لایک و ویو هم میخورن یا خیر ؟ در واقع فالوور فیک تنها تعداد فالوورهای شما را افزایش میدهد اما تاثیری در تعداد لایک و کامنت ندارد. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایتهای بسیار معتبر و شناخته شده است که در زمینه فروش فالوور، لایک، کامنت و دیگر خدمات شبکه اجتماعی فعالیت میکند. حال ممکن است برایتان سوال ایجاد شود که وقتی امکاناتی مثل دایرکت و کامنت و کوئسشن باکس و … ممکن است در ابتدا ایدهای برای استفاده از این قابلیت جدید نداشته باشید. از سویی دیگر این رباتها به خاطر نوع عملکردی که دارند، ممکن است از طرف اینستاگرام شناخته شده و بن شوند. قبل از شروع ویدیوی لایو ، چند دقیقه در حالت تمرینی (Prictice Mode) لایو تکنفرهی خود را برگزار کنید و هر وقت از اتصال مطلوب اینترنت و سایر شرایط مطمئن شدید، لایو اصلی را آغاز کنید. سپس شما میتوانید در یک ویدیوی ریلز 30 ثانیهای تعدادی از این ویدیوها را انتشار دهید. بیزینسهای دیگر را تبلیغ کنید: میتوانید در ویدیوهای ریلز پیج خود سایر کسب و کارهای اینستاگرامی را تبلیغ کنید و در ازای آن یا مبلغی را دریافت کنید و یا متقابلاً از آنها درخواست کنید که بیزینس شما را در پیج خود به اشتراک گذاشته و تبلیغ کنند.

در نتیجه جذب مشتری از طریق روش های مختلفی همچون خرید بازدید، خرید لایک اینستاگرام و یا حتی فالوور به افزایش بازدیدهای طبعی پیج خود کمک می کنید که در نهایت سئو سایت خود را بهبود بخشیدید! عموما پرسه خرید فالوور و لایک مشکلی در پیج ایجاد نمیکند ولی برای امنیت بهتر است از سایت های معتبر اقدام به خرید فالوور نمایید تا کیفیت و دیسپلی پیج پایین نیایید. این یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است که برند شما را قوی تر می سازد و به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید. در واقع به منظور افزایش بازدید های ویدیو شما در اینستاگرام توسط کاربران ایرانی و فعال استفاده می شود. گاید اینستاگرام به کاربران کمک کرد تا بتوانند محتواهایی که به هم مرتبط هستند را در یک گروه با سه نوع مکان، محصول و پست دستهبندی کنند. ویدیوهای سایر شبکههای اجتماعی مثل Tik Tok و You tube را انتشار دهید: انتشار ویدیوهای سایر سرویسهای اشتراک ویدیو هم باعث بیشتر دیده شدن ویدیوها شده و هم میتواند باعث افزایش مخاطبان شما در سایر شبکههای اجتماعی مثل Tik Tok و You tube شود. از آنجایی که ریلز در اکسپلور دیده میشود، محتوای شما علاوه بر مخاطبین خودتان، برای سایر کاربرانی که به موضوع فعالیت شما علاقهمند هستند، نمایش داده میشود. یا مثلاً کسانی که در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت میکنند، میتوانند تصاویر مربوط به قبل و بعد از اتمام پروژه را در ریلز اینستاگرام خود منتشر کنند. برای مثال پیجهای عکاسی میتوانند در ویدیوهای ریلز خود تصاویر قبل از ویرایش و بعد از ویرایش را با کاربران خود به اشتراک بگذارند.

ویدیوهای After / Before منتشر کنید: ویدیوهای قبل / بعد به ویدیوهایی گفته میشود که یک پروژه را قبل از انجام کار و سپس بعد از اتمام کار به نمایش میگذارند. هرچقدر محتوای فیلم شما باکیفیتتر باشد، فالوورهای واقعی شما افزایش پیدا میکنند و برخی از آنها به رستوران شما مراجعه میکنند. کسبوکارهای کوچک از هشتگها و برچسبهای مکان استفاده میکنند تا کاربران بتوانند به راحتی حساب اینستاگرام شما را پیدا کنند. اگر شخصی پست های اینستاگرام شما را در وبلاگ خود جاسازی کند، در معرض مخاطبان کاملاً جدیدی از دنبال کنندگان بالقوه قرار خواهید گرفت. اما اینستاگرام مزیت های خاص خودش را در این زمینه دارد. به اشتراک گذاری پیامها و محتوای ارسالی مخاطبان (UGC): برای اینکه مخاطبان خود را به تعامل بیشتر در پیج ترغیب کنید، میتوانید محتواهایی را که برای شما ارسال میکنند، به صورت ویدیو در ریلز اینستاگرام منتشر کنید و دربارهی آنها با فالوورها گپ بزنید. اگر میخواهید بیشترین بازده را از ویدیوهای ریلز اینستاگرام دریافت کنید، هنگام طراحی کاور نباید از اشاره به به موضوع ویدیو و همچنین استفاده از فونتها و رنگهای جذاب غافل شوید. مسابقهای را با هشتگ اختصاصی خود در ریلز برگزار کنید: یک ویدیوی اختصاصی از خود ضبط کنید و در آن از مخاطبان خود بخواهید که یک چالش خاص را با هشتگ اختصاصی شما در قالب یک ویدیوی ریلز در پیج خود منتشر کنند. علاوه بر موارد بالا که دلایل مورد قبولی را برای استفاده از ریلز بیان میکنند، ریلز چون یک قابلیت جدید اینستاگرام است، اینستاگرام به آن اهمیت زیادی میدهد و میخواهد توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. داشتن برنامه برای بخشهای مختلف لایو اینستاگرامی میتواند به شما در رسیدن به هدفتان از برگزاری لایو کمک بزرگی کند.

همانطور که در بخشهای قبل اشاره کردیم، کاربران از طریق لایو میتوانند با مخاطبین خود به صورت زنده و مستقیم در ارتباط باشند. بههرحال، محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای تبلیغ برند شما است، زیرا نشان میدهد که افراد دیگری محصولات شما را خریداری میکنند و از آنها استفاده میکنند. 4. از پشت صحنه کارها و مراحل ساخت محصولات لایو بگیرید. ویدیوهای رضایت مشتریان را منتشر کنید: از مشتریان خود بخواهید در صورت رضایت از محصولات شما، پس از ضبط یک ویدیوی کوتاه، آن را برای شما ارسال کنند. طراحی کاور برای ویدیوی ریلز از اهمیت زیادی برخوردار است: طراحی کاور زیبا و جذاب برای ویدیوهای ریلز مطمئناً نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان علاقهمند خواهد داشت. برای ویدیوی لایو خود برنامهریزی کنید. نظرات خود را در قسمت کامنتهای مقاله با ما به اشتراک بگذارید. این روش برای برخی افراد و صفحات تجاری به نظر میرسد که میتواند مزایا خاص خود را داشته باشد. برخی از مشاغل با خرید مقدار کمی فالوور، سود می برند و در نتیجه باعث افزایش سریع برندسازی در شبکه های اجتماعی می شوند. با اینفلوئنسرها همکاری کنید: از یک اینفلوئنسر بخواهید برای شما یک ویدئو تهیه کند و در آن از محصولات شما استفاده کند. البته شما می توانید شماره مجازی معتبر خود را از سایت ۲۰ فالو تهیه کنید. اینستاگرام از زمان آغاز به کار خود در اکتبر 2010 روندی صعودی از نظر کاربران خود داشته است. افزایش کاربران ویدیوهای لایو شما به روشهای مختلفی میتواند باعث افزایش فروش در اینستاگرام شود. در این مقاله، تمام قابلیتهای پولساز اینستاگرام مطرح شده و نحوهی استفاده از آنها برای افزایش فروش در اینستاگرام بیان شده است. دارای حریم شخصی و خطمشی مشخص بوده و همینطور تا جای امکان از درگاههای پرداخت مجاز و غیر واسطهای استفاده کند. سلنا گومز، خواننده و بازیگر معروف و پرطرفدار آمریکایی است که در لیست برترینهای اینستاگرام جای دارد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.