نمای کلی برج العرب

 

آکواریوم دبی همراه اطلاعات دقیق + عکس مثلا می توانید قیمت کالای مورد نظر خود را در وب سایت همان برند چک کنید. البته تمام برندها برای فروش اوت لت خود سایت ندارند، اما اکثر برندهای مطرح و به روز در حال حاضر فروش آنلاین کالای اوت لت دارند. در چند دهه اخیر دبی تبدیل به یکی از مراکز توریستی قوی و محبوب در دنیا شده که در سال میلیون ها گردشگر علاقه مند را به سمت خود می کشاند و یک دسته مهم از گردشگرانی که سالانه بسیار به این شهر سفر می کنند ایرانی ها هستند به این دلیل که دبی بسیار نزدیک است و هزینه سفر نسبتا ارزان می باشد به ویژه برای جشنواره خرید دبی به این شهر می روند؛ پروازهای تور دبی در فرودگاه بین المللی این شهر می نشیند. به این صورت که کالای دسته دوم در آنها فروخته می شود. یا حتی قیمت کالای مشابه آن را از برندهای دیگر در بازار چک کنید. در کنار استخر هتل نیز یک بار وجود دارد که میتوانید نوشیدنیهای گوارا و میان وعدههای لذیذ را از آنجا خریداری کنید تا از استراحت خود در کنار این استخر لذت کافی برده باشید. دمای هوای پیست اسکی دبی بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد می باشد و دارای 85 متر ارتفاع و 80 متر عرض آن است ، در این پیست اسکی ۵ دور با ارتفاع و شیب های متنوع تعبیه شده است که طولانیترین دور آن 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر را داراست . اگر مراکز خرید و فروشگاه های اوت لت از محل زندگی شما دور هستند می توانید آنلاین خرید کنید. یکی دیگر از تاکتیک هایی که باعث پایین آمدن قیمت در فروشگاه های اوت لت می شود لوکیشن فروشگاه است. از آنجا که شهر دبی به فکر تمامی نیازهای گردشگران و مسافران خود است، از نظر خرید و فروش نیز کم نگذاشته و مراکز خرید متعددی را تاسیس کرده است.

دبی و استانبول، دو شهر توریستی در همسایگی ایران، سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر دنیا هستند. این سکو مکانی فوقالعاده برای تماشای شهر دبی و همچنین عکاسی میباشد که پیشنهاد میکنیم اگر ترس از ارتفاع دارید بیخیال اینجا شوید! نکته مهمی که باید بدانید این است که توصیه میکنیم از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به بازار طلای دبی استفاده کنید؛ چون اگر با ماشین شخصی یا ماشینهای کرایهای این بازار بروید، جای پارک پیدا نمیکنید و زمان را از دست خواهید داد. این پارک با مضمون کارتونی در جاده معروف شیخ محمد بن زائد واقع شده و در کنار دهکده جهانی قرار دارد. یا بی شک کسی از رستوران های خیلی معروف مانند رستوران نصرت دبی که نمی گذرد! 4-کودکان 9 تا 12 سال در صورت حضور والدین در مرکز خرید دبی مال می توانند وارد مجموعه شوند. ساعت کار این مجموعه از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و در روزهای جمعه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در حال خدمترسانی هستند. اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید نسبتا ارزان دبی است که میتوان در روزهای دوشنبه برخی کالاها را تا ۵۰ درصد آف خرید و از برندهای موجود لذت برد.

نکته داغ: از آنجایی که آب و هوای دبی معمولاً گرم است، بهتر است در ساعات اوج گرمای روز از مرکز خرید دیدن کنید. لازم نیست شما حتما خرید داشته باشید تا به دبی مال بروید، شما می توانید در این مرکز خرید از آکواریوم دبی، پیست اسکی، فواره موزیکال، سالن های سینما و باغ وحش زیر آب نیز دیدن کنید. دبی مال که در کنار برج خلیفه قرار دارد، لوکس ترین مرکز خرید دبی است که حدودا 1200 فروشگاه دارد و شما می توانید خرید خود را از برندهای معروف دنیا انجام بدهید. دراگون مارت که به شکل اژدها طراحی شده، جزء مراکز خرید پرطرفدار در دبی است که همه اجناس آن چینی هستند و در گوشه و کناره های این مرکز خرید، نمادی از کشور چین را خواهید دید. این مرکز خرید واقع در اسکله است که از 10 صبح تا 10 شب باز است و به نوعی، جزء مراکز خرید ارزان قیمت دبی به حساب می آید و اگر قصد خرید طلا دارید، این مرکز خرید می تواند انتخاب مناسبی برای تان باشد. ساحلی تمیز و طبیعی با شن های نرم و آب شفاف مناسب گردشگران در قالب تور لحظه آخری دبی میباشد. در این پوشاک از دکمه هایی با کیفیت پایین تر استفاده می شود؛ یا جنس پارچه ها خیلی نازک است یا اینکه دوخت خیلی کمتر است تا قیمت برای تولید کننده به صرفه از آب در بیاید.

ممکن است کالای ارائه شده در اوت لت زیپ بی کیفیتی داشته یا دوخت تمیزی نداشته باشند اما در هر صورت خراب نیست! این مجموعه کامل فقط مرکزی برای خریدهای ارزانقیمت نیست. این به آن معنی نیست که کالاهای اوت لت ارزان هستند یا بی کیفیت! اگر این سوال به ذهن شما رسیده که آیا واقعا کالاهای فروشگاه های اوت لت تخفیف دارد یا نه باید بگویم که بله! در این صورت هم خرید از فروشگاه های اوت لت برای مشتری سود خواهد داشت. امیدواریم معرفی برج خلیفه برای شما موضوع جالبی بوده و اطلاعات جذابی به دست آورده باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز خرید دبی بیشتر آشنا شوید. اگر فانتزی بازی ها بیشتر مورد علاقه شما هستند، IMG دبی شما را نیز پوشش میدهد. در این قسمت از راهنمای سفر به دبی میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در کدام رستوران های دبی غذا بخوریم. امید است که راهنمای سفر به دبی خوبی برای شما خوبان باشیم. محله دیره دبی یکی از قدیمی ترین مناطق دبی است که نامش در راهنمای سفر به دبی میدرخشد. معرفی اوتلت های دبی به شما کمک میکند تا زمانی که تور دبی را رزرو کردید. برای دسترسی به این موزه کافی است تا سوار متروی خط قرمز شوید و در ایستگاه مترو امارات تاورز پیاده شوید. فروش آنلاین اوت لت زمینه ای فراهم کرده تا افرادی که امکان دسترسی به این فروشگاه ها را ندارند هم از مزایای اوت لت بهره مند شوند.

این نوع اجناس با تخفیف­های زیاد(۴۰ تا ۹۰ درصد) عرضه می­شوند. سوال بعدی این است که با خرید کردن از این فروشگاه ها، واقعا پول پس انداز می کنیم؟ در این مرکز خرید هم چنین فروشگاه های مواد غذایی، کافه و رستوران هایی وجود دارد که انواعی از غذاهای چینی، آمریکایی، فرانسوی، ایتالیایی و خاورمیانه سرو می شود. مرکز خرید ابن بطوطه یک مرکز خرید جدید با طراحی به روز می باشد که در سال 2005 تاسیس شد. زمانی که یک برند محصولات جدید خود را وارد بازار میکند، ممکن است که توجه مشتریان خود به بارها و محصولات قدیمی تر از دست برود و یا گاهی به دلیل تغییر فصل، برند ها ممکن است که نتوانند به موقع محصولات خود را به فروش برسانند، پس مراکز خرید اوتلت در واقع مراکزی هستند که در آن محصولات به فروش نرسیده برندهای مختلف دنیا قرار دارند. اوت لت ها مراکز خریدی هستند که قیمت اجناس شان پایین تر است. برای داشتن خریدی بهتر و داشتن گزینه های بیشتر، اول صبح از فروشگاه های اوت لت خرید کنید. به دنبال فروشگاه های جایزه دار باشید! شاید در نگاه اول دسترسی به دهکده جهانی دبی سخت به نظر برسد اما با مترو میتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. در این فروشگاه شاهد لوازم باکیفیت چینی هستیم که محصولاتی نظیر اسباب بازی، پوشاک، لوازم برقی و الکترونیک، سخت افزار و…

اما در هر صورت چنین تفاوت هایی باعث می شود مقایسه قیمت و بررسی اینکه با خرید کردن از این فروشگاه ها واقعا پول پس انداز می کنیم یا نه خیلی سخت می شود. برخی افراد ترجیح می دهند در فروشگاه های اوت لت (outlet) خرید کنند تا بتوانند کمی هم پول پس انداز کنند. خرید راحتتر: شما می توانید کالاهای خریداری شده را به راحتی در فاصله کم هتل تا دبی مال جابجا کنید. اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده با 22.500 متر مربع مساحت فضای اسکی سرپوشیده است. به همین جهت در مراکز خرید اوتلت، قیمت کالاها هم معمولا ارزانتر است. خیلی از این کالاها در حد نو هستند و خریدار فقط باکس آنها را باز کرده و کالا را مرجوع کرده است. پس بهتر است صبح زود اقدام کرده و اولین کسی باشید که از میان کالاها انتخاب می کند. اگر می خواهید با خاطر جمع از فروشگاه های اوت لت خرید کرده و اطمینان حاصل کنید که سود کرده اید فوت و فن های این بخش را در حین خرید از اوت لت به یاد داشته باشید. در مرکز خرید سیتی سنتر دیره حدود ۳۵۰ فروشگاه از برندهای لوکس و مشهور در جهان وجود دارند که محصولات متنوعی به مشتریان ارائه میکنند. نام این مرکز خرید از محمد بن بطوبه، جهانگرد مراکشی گذاشته شده و معماری از مصر، هند، چین، اندلس و تونس را منعکس می کند که ابن بطوبه به آن ها سفر کرده بوده. ابن بطوبه، بزرگ ترین مرکز خرید دبی است و به نوعی مرکز فرهنگی و تاریخی شهر به حساب می آید. همانطور که خودتان هم میدانید برای داشتن خریدی به صرفه در دبی که یک مقصد گران به شمار میآید خرید کردن از اوتلت ها و بازار های سنتی آن کار منطقی تری است. در این صورت پاساژ یا مرکز خریدی که همه فروشگاه های اوت لت زیر نظر آن کار می کنند جایزه هم می دهد.

در این مرکز خرید که شاهد ۱۴۰ فروشگاه هستیم، محصولات غذایی متنوع و با کیفیتی عرضه میشود. این مرکز خرید در جاده شیخ زاید قرار دارد و مجهز به امکاناتی مانند رستوران های سنتی و محلی، سالن بولینگ، سینما و شهربازی است که می توانید از خودن غذاهای متنوع هم لذت ببرید. در این بخش خدمات متنوع و جالبی مانند تعمیر انواع کفش، حکاکی نقوش روی چوب و چرم، کلیدسازی، تعمیر موبایل و ساعت دیجیتال و… به عبارت دیگر کالایی که باکس آن باز شده، تمیز می شود، در صورت لزوم تعمیر شده و فروخته می شود. این بازار زیبا و رویایی که از نام دانشمند ابن بطوطه گرفته شده، دارای طراحی خاصی است. اتاق ها مرتب، دکور شده، جادار و مجهز به آشپزخانه و یخچال هستند. این مرکز خرید مجهز به رستوران، کافه، سینما و یک زمین بازی بزرگ است که قطعا بازی در آن می تواند هیجان بسیاری را به همراه داشته باشدو این مرکز خرید در تمام روزهای هفته از 10 صبح تا 10 شب باز است و در منطقه ای به همین نام قرار دارد. اگر علاقه مند هستید تا برای ساعاتی دور از دنیای انسان زندگی کنید و خلایق دیگر را از نزدیک ببینید، حتما بازدید از این جنگل را در برنامه های خود قرار دهید. فروشگاه های اوت لت معمولا در منطقه ای دور از شهر و جدایی از باقی فروشگاه ها هستند. گاهی فروشگاه های اوت لت در پاساژ های اوت لت در کنار باقی فروشگاه های اوت لت هستند. گاهی اوقات فروشگاه های اوت لت هم صادقانه عمل می کنند. خیلی از افراد باور دارند که هر آن چیزی که در فروشگاه های اصلی به فروش نرفته و انبار شده است در اوت لت فروخته می شود. اوت لت مال دبی از یکشنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۲۴ شب آماده خدمترسانی به گردشگران است.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی در این نمایشگاه نورپردازی زیبا و فوارههای رقصنده همراه با پرتابهای آتش بازی در مقیاس بزرگ است. دبی مال که یکی از لوکسترین و شکیلترین مراکز خرید در دبی و در دنیا است دارای متراژی ۱۱۲۴۰۰۰ متری بوده که در برج خلیفه قرار دارد. البته ناگفته نماند که بازار سوق مدینه جمیرا در واقع یک بازار شبه سنتی در دبی است. اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود قدمی بزنید و آب و هوایی عوض کنید، محوطه سرسبز هتل، ساحل جمیرا و طبیعت زیبای اطراف آن بهترین مکان برای شما خواهد بود. هتل های داون تاون دوبی رزیدنس، د ادرز دونتون دوبای، اکسلسیور داون تاون هتل، سوفیتل دبی داون تاون از بهترین هتل های منطقه داون تاون دبی به شمار می آید. شاید مطلب سافاری دبی برای شما جالب باشد. میخواهم در ادامه این مطلب از مجله گردشگری علیبابا ۱۰ پارک از معروفترین پارک های آبی دبی را به شما معرفی کنم. پارک گلو گاردن دبی، تنها یک قسمت ندارد، بلکه به 9 بخش مختلف تقسیم بندی شده است. این بازار ها نه تنها به خودی خود دارای قیمت های مناسبی هستند بلکه امکان چانه زدن و تخفیف گرفتن از فروشندگان هم برای شما وجود دارد.

علاوهبر این، محیطی مفرح و شاد نیز برای کودکان ایجاد شده تا بتوانند در آن به سوارکاری و بازی بپردازند. اگر تا به حال در چنین فروشگاه هایی خرید نکرده اید یا به طور دقیق نمی دانید فروشگاه اوت لت چیست، باید بگویم که اوت لت، فروشگاهی است که اجناس آن به قیمتی پایین تر از باقی فروشگاه ها ارائه می شوند. اوتلت مال دبی، یکی از بزرگترین اوتلت مال های خاورمیانه است که بیش تر از 1200 برند بین المللی دنیا در آن قرار دارند. مرکاتو فضاهای تفریحی و سرگرمی متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. به صورت مینیاتوری بازسازی شده اند که مجموعه این بنا های شناخته شده در کنار هم و نورپردازی آنها فضای خارق العاده ای را قطعا برای شما و خانواده محترمتان ایجاد می نماید . میتوان به تفریح و هیجان پرداخت و در کنار خانواده و دوستان ساعات خوشی را ایجاد و سپری کرد. این آلیاژ قوی و بادوام است ، رنگ خود را از دست نمی دهد ، آلرژی ایجاد نمی کند و برای انسان کاملا ایمن است. این تغییرات برای برخی از مشتریان قابل تشخیص و برای برخی دیگر کاملا مبهم است. آیس لند در راس الخیمه واقع شده است و هیجانانگیزترین تفریحات آبی را بین پارک های آبی دبی در خود جای داده است.

ریورلند درواقع مجموعهای از چندین پارک موضوعی است. در این مرکز خرید لوکس، مجموعهای از برندهای مد، لباسهای لوکس، غذاخوری در فضای باز و چند سوپرمارکت وجود دارد. ساحل باز بیشتر به عنوان ساحل محلی شناخته می شود، زیرا توسعه نیافته است اما دارای امکانات خوبی (حمام، دوش، و رختکن) است. این مرکز خرید در جاده العین قرار دارد، دارای 1200 برند بین المللی است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است، به علاوه این که در روزهای یکشبنه و چهارشنبه، قهوه رایگان سرو می شود. برای تفریح خانوادگی، میتوانید به بچهها اجازه دهید در Little Explorers بازی کنند یا به یک سالن بولینگ سرپوشیده ۱۲ باند بروید تا چند بازی انجام دهند. اما یک جایی هست که شام خوردن در آن هم خیلی خاص است و هم خیلی گرانتر از حد تصور؛ شام اختصاصی روی باند فرود هلیکوپتر در پشتبام برجالعرب. در بالای این برج , در ارتفاع 212 متری از سطح دریا , یک پد هلیکوپتر با 24 متر پهنا ساخته شده است که امکان فرود و صعود از برج العرب را توسط هلیکوپتر امکان پذیر می سازد .

ویلیج سنتر یکی از اوتلت های دبی است که با نمای خانه های روستیک ایتالیایی پذیرای شما است. این منطقه ریشه در سنت و تاریخ کشور امارات متحده عربی دارد و مکانی بینظیر برای اقامت در دبی است. تعداد زیادی از مردم جهان، چه مردم عادی و چه انسان های مهم و سرشناس، هرساله برای بازدید از این شهر عازم امارات متحده عربی میشوند. فرودگاه بین المللی دبی (Dubai Airport) اصلی ترین فرودگاه دبی و فرودگاه بینالمللی آل مکتوم Al-Maktoum International Airport دومین فرودگاه در ایالات متحده عربی هستند. اوتلت مال دبی یک مجموعه بسیار بزرگ است که هنگام گشت و گذار در آن ممکن است که نتوانید کامل از همه قسمت ها و یا فروشگاه ها دیدن کنید. برخی از برندهای پوشاک، اجناسی را در اوت لت می فروشند که در باقی فروشگاه ها به قیمت اصلی فروش نرفته است. بهترین سرویس تاکسی که به طور رسمی و قانونی در فرودگاه کار می کند، DTC است. برای جابهجایی در سطح شهر میتوانید از تاکسی، اوبر (تاکسی اینترنتی مانند اسنپ) یا مترو استفاده کنید. در این میان، بهترین انتخاب، استفاده از تاکسی و خودرو شخصی است. قبل از اینکه بگوییم فروشگاه اوت لت چیست بهتر است معنی لغوی اوت لت را بدانیم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.