چگونه اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟


ست اتاق خواب نوجوانان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های متنوع خریداری کرد. اتاق خواب های نوجوان معمولا یک نفره است و بسته به سلیقه نوجوانان در طرح های مختلف دخترانه و پسرانه طراحی می شود. با در نظر گرفتن روحیه سرگرم کننده نوجوانان و جوانان، تانیل چوب در تلاش است تا طرح های شگفت انگیزی از مبلمان اتاق خواب ارائه دهد. تمامی قسمت های سرویس خواب از مواد مرغوب و با طراحی خاص ساخته شده است. همچنین قیمت آن بسیار مقرون به صرفه و رقابتی است.

خرید سرویس خواب نوجوان

معمولا تخت از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که بنا به سلیقه مشتری می توان آن را کم و زیاد کرد. همچنین می توانید قطعات تخت را جداگانه خریداری کنید. قسمت اصلی سرویس اتاق، تخت است. از همین تخت معمولاً به عنوان چیدمان خواب نوجوانان استفاده می شود.

ویژگی تخت یک نفره

معمولا تخت خواب های یک نفره در سایز 90*200 تولید می شود اما بسته به سلیقه مشتری تخت های نوجوان 9 تا 14 سال در عرض های مختلف 80*180 نیز موجود است که اخیراً تخت نیم نفره نیز تولید شده است. تخت در سایز 120*200 در بازار موجود است

تخت یک نفره با پتانسیل توسعه

اگر اتاق نوجوان شما کوچک است با یک ترفند ساده می توانید کمد و کمد را از ست اتاق خواب جدا کنید. کشو در تمام ست اتاق خواب و کشو در ست اتاق خواب نوجوان که می توانید سفارش دهید.

سرویس خواب مدل اسپرت برای نوجوانان

به انواع ست خواب هایی که هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است، ست خواب های ورزشی می گویند. در سایت تانیل چوب انواع مدل های سرویس خواب اسپرت قرار داده شده است. رنگ روتختی اسپرت نباید خیلی روشن و دخترانه باشد و خیلی تیره و پسرانه نباشد. رنگ هایی مانند بنفش، زرد، خاکستری و ... رنگ هایی هستند که برای روتختی نوجوان مدل اسپرت انتخاب می شوند.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک برای دختران جوانی که رنگ سفید را دوست دارند بهترین است. البته پایه تخت کلاسیک در رنگ های دیگری نیز ساخته شده است. اما رنگ سفید محبوبیت بیشتری دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر طرح کلاسیک، اغلب از طرح های گلدار و ظریف با رنگ های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای استفاده می کنند. پارچه های مخملی و ساتن ظرافت و عظمت را به ست تخت می بخشند. استفاده از این عملکرد خواب، حس آرامش را در اتاق به خصوص برای دختران دو چندان می کند.

تم های مختلف برای اتاق خواب نوجوان

جوانان می خواهند از شخصیت های کارتونی یا سوژه های واقعی تقلید کنند. به عنوان مثال، پسری قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین تم قایق را برای تخت خود انتخاب می کند. دختران جوان نیز به بازی های دخترانه یا کارتون هایی مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه دارند و می خواهند اتاق خواب خود را با طرح های فانتزی ترکیب کنند. انواع تم ها را می توان برای پروژه های اتاق نوجوان انجام داد. هنگامی که موضوع مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید سفیران خود را ثبت کنید. https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/

قیمت سرویس خوابگاه برای نوجوانان

قیمت سرویس خواب نوجوانان بسته به عوامل مختلفی متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. در واقع هیچ تفاوت قیمتی بین روتختی دخترانه و پسرانه وجود ندارد. بلکه عواملی مانند طرح، نوع چوب، پوشش و... وارد عمل می شوند. در تعیین قیمت حدود 50 نوع و مدل سرویس خواب نوجوان تانیل وود وجود دارد و هر کدام دارای برچسب قیمت متفاوتی هستند. برای اطلاع از قیمت سرویس خواب نوجوان با کارشناسان فروش چوب تنیل تماس بگیرید.

چگونه یک سرویس خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟

برای خرید سرویس خواب نوجوان ابتدا باید علایق و ترجیحات کودک خود را بشناسید و بر اساس آن سرویس خواب مناسب را خریداری کنید. همچنین می توانید از کارشناسان فروش و مشاوران نجاری راهنمایی و مشاوره بخواهید تا بتوانند بهترین سرویس خواب را برای نوجوانان ارائه دهند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.