قالب استادیار

مجله نور ماه

قالب استادیار

بدون شک یکی از بهترین و پرطرفدارترین قالب های آموزشی وردپرس برای طراحی انواع وب سایت های آموزشی حرفه ای برای خود می باشد. می توانید از فرمت PhD برای هر حرفه مرتبط با آموزش و پرورش مانند: تدریس، آموزش، دانشگاه ها، سایت های دوره آنلاین، مدارس، علوم و غیره استفاده کنید. این بر اساس آخرین گرایش ها در سبک های طراحی و گزینه های تایپوگرافی است تا به شما در ایجاد یک وب سایت جذاب کمک کند. شاید بزرگترین نقطه قوت Studiare صفحه ساز آن باشد. این قالب برنامه با استفاده از Elementor ساخته شده است، بنابراین می توانید به راحتی هر قسمت از وب سایت را با کشیدن و رها کردن عناصر سفارشی کنید. اگر قصد خرید قالب کمکی را دارید با ما همراه باشید تا امکانات بیشتری از این تم را معرفی کنیم.

بررسی فرمت استادیار

اگر تجربه خاصی دارید یا می خواهید یک آکادمی آموزشی بزرگ ایجاد کنید تا بتوانید مهارت ها را به دیگران آموزش دهید، ساده ترین راه ایجاد یک وب سایت آموزشی با استفاده از وردپرس است. مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها نیز به یک وب‌سایت برای معرفی خود و اطلاع‌رسانی به دانشجویان و سرمایه‌گذاران بالقوه نیاز دارند. همه این موارد و موارد دیگر را می توان با قالب های آموزشی وردپرس به خوبی انجام داد. خوشبختانه وردپرس قالب های آموزشی متنوعی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای راه اندازی یک وب سایت آموزشی استفاده کنید. یکی از فرمت هایی که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، فرمت دستیار است.

نوین وردپرس برای اولین بار در ایران قالب وردپرس دستیار را با سه دمو انحصاری ایرانی و مستقیما در چین منتشر کرد. پس از خرید مدل دستیار می توانید مدلی مشابه Seven Learn را پیاده سازی کنید و آموزش خود را در آن بفروشید. به علاوه، می توانید دقیقاً همان سایت را در وردپرس خود با قالب Helper Academy داشته باشید. یکی از دموهای انحصاری جدید وردپرس، همان فرمت Fransch است. اگر به دنبال خرید مدل استودیار هستید با ما همراه باشید تا با جزئیات مدل فروش دوره آموزشی استودیار آشنا شوید.

ظاهر قالب استادیار رنگ

1- دوره های پولی و رایگان

یکی از مهمترین مزایای ویژگی مطالعه نحوه دریافت دوره های رایگان و پولی است. شما به راحتی می توانید انواع دوره ها را به صورت رایگان یا پولی در اختیار دانشجویان خود قرار دهید.

2- دیدگاه دانش آموزان

در اینجا دانش‌آموزان این گزینه را پیدا می‌کنند که تجربه دوره خود را برای کمک به دیگران در انتخاب رشته‌های مناسب رتبه‌بندی کنند.

3- رویدادهای وردپرس را با WP Events Manager مدیریت کنید

شما می توانید کنترل کامل بر رویدادهای  سایت خود داشته باشید. اگر قصد دارید دوره های خاصی را در آینده برگزار کنید و می خواهید تاریخ رویداد را اعلام کنید تا دانشجویان بتوانند ثبت نام کنند، استفاده از افزونه مدیریت رویداد مانند WP Event Manager بهترین راه حل است. قالب کمکی به خوبی از این افزونه پشتیبانی می کند.

4- Ajax را جستجو کنید

با استفاده از ویژگی جستجوی Ajax، کاربران شما می توانند پس از تایپ هر عنوانی در قسمت جستجوی بالا، نتایج فوری دریافت کنند.

5- دارای پنل تنظیمات قوی است

پنل پیکربندی قالب Docent بسیار منعطف و قدرتمند است، بنابراین می توانید هر تغییری را که می خواهید انجام دهید.

6- پشتیبانی ووکامرس

با نصب ووکامرس در وب سایت خود می توانید انواع دوره های آموزشی و محصولات خود را به دیگران بفروشید. همچنین از درگاه های پرداخت ایرانی مانند بانک ملت، زرین پال و غیره پشتیبانی می کند.

7- شامل 3 اجرای ویژه در ایران

نوین وردپرس برای اولین بار در ایران قالب وردپرس راهنما را با سه دمو منحصربفرد ایرانی و به صورت زنده در چین راه اندازی کرده است. پس از خرید قالب استادیار می توانید قالب را به صورت Seven Learn پیاده سازی کنید و آموزش خود را بر روی آن بفروشید. همچنین می توانید با استفاده از قالب Assistant Academy همان وب سایت را در وردپرس خود داشته باشید. یکی از منحصربه‌فردترین نسخه‌های جدید وردپرس، طراحی مشابه Fransch است.

8- ایجاد اسلایدرهای جذاب و حرفه ای

با استفاده از افزونه Revolution Slider که به صورت پیش فرض در قالب نصب شده است، می توانید جذاب ترین اسلایدرها را طراحی کرده و در هر نقطه از وب سایت که می خواهید اضافه کنید.

9- با کشیدن صفحه خود را ایجاد کنید

تم استاد یار همچنین از یک صفحه ساز بصری آهنگساز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید صفحات خود را با کشیدن و رها کردن عناصر سفارشی کنید.

10- طرح پاسخگویی کامل

قالب استادیار به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است. بنابراین کاربران می توانند قسمت های مختلف وب سایت را در دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل به بهترین شکل ممکن مشاهده کنند.

11- بیش از 800 فونت سفارشی گوگل

می توانید یکی از فونت های گوگل را انتخاب کرده و در سایت خود استفاده کنید.

ویژگی های سبک استاد یار چیست؟

پوسته آکادمیک Studiare نمونه واقعی "آنچه همه دارند، فقط شما دارید" است!

قالب وردپرس دستیار برای ایجاد وب سایت های آموزشی و فروش دوره های آنلاین طراحی شده است.

با کمک یک دستیار می توانید یک سایت آموزشی با وردپرس راه اندازی کنید.

این سایت ممکن است آموزشی باشد یا مربوط به امور آموزشی مانند دانشگاه ها، مدارس، کالج ها و غیره باشد.

لازم به ذکر است که قالب فروش Studio Course با WordPress 5 و WooCommerce 3.5 سازگاری کامل دارد.

انتشار دوره های رایگان و پولی در قالب آموزش استادیار.

از جمله ویژگی های فرمت آموزش آنلاین استادیار، امکان ایجاد و دسترسی آسان به دوره های پولی و رایگان تعریف شده در سایت برای کاربران می باشد.

سایت های آموزشی مختلفی در این زمینه مانند France و Son Learn وجود دارد که خوشبختانه در این نسخه از دستیار قالب وردپرس دموهایی مانند این سایت ها نیز طراحی و به قالب اضافه شده است.

و صدها ویژگی دیگر ....

نکات فروش دوره کاردانی چیست؟

امکان آگاهی از نظرات سایر دانش آموزان

توانایی محدود برای فروش هر دوره خاص Zhaket فقط یک بار برای یک کاربر

جستجوها آژاکس خواهد بود.

سازگاری کامل با پلاگین فرم تماس 7

پشتیبانی از تمامی فونت های ایرانی

امکان رتبه بندی دوره ها برای محبوبیت دوره ها

دارای تنظیمات پانل استادیار قوی است

امکان فروش دوره ها از طریق ووکامرس

خرید نرخ ارز از طریق کانال های ایرانی مانند بانک ملت، زرین پال و...

نمایش اطلاعات دوره به عنوان یک نوار کناری تعبیه شده

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.