خشک کردن چیست؟

مجله نور ماه

خشک کردن چیست؟


عوارض جانبی پیکرتراشی بسته به محل عمل زیبایی و ویژگی های فیزیکی فرد متفاوت است. به طور کلی پیکرتراشی برای کاهش حجم بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو انجام می شود.

با این روش، جراح بافت چربی را از نواحی مورد نظر خارج می کند تا فرد بتواند پس از بازسازی به همان فرم بدنی خود دست یابد. در این روند زیبایی می توان این سوال را مطرح کرد که استفاده از بدن چه عوارضی دارد؟ پرداختن به این یکی از سوالاتی است که امیدواریم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

مجسمه سازی چیست؟

مجسمه سازی بدن را کانتورینگ بدن می نامند و به دو صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود. در جراحی کانتورینگ بدن فرد کاملا بیهوش می شود و از کمر به پایین می چرخد. کانتورینگ بدن انواع مختلفی دارد، بسته به شرایط فرد، جراح ممکن است پیشنهاد دهد که جراحی باید در چند مرحله انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود. به نظر شما بهترین نوع جراحی کانتورینگ بدن چیست؟ مطالعه مقاله مشکلات مربوط به ابدومینوپلاستی توصیه می شود.

مدل های مختلفی از دستگاه های پیکر تراشی از جمله لیپوماتیک، واترجت و پال وجود دارد که از بهترین دستگاه های مجسمه سازی بدن به شمار می روند. انواع جراحی کانتورینگ بدن عبارتند از:

لیفت پایین تنه. در حین کانتورینگ پایین تنه، پوست اضافی از شکم، پهلو، ران و باسن برداشته می شود و سلولیت پوست از بین می رود.

لیفت ران: جراح باید برشی بر روی قسمت بیرونی ران یا ساق پا ایجاد کند تا پوست و چربی اضافی آن ناحیه برداشته شود.

لیفت باسن: در این روش جراح برش هایی در پهلوها و بالا ایجاد می کند، پوست و چربی اضافی را از بین می برد و با بخیه نواحی آسیب دیده را ترمیم می کند.

لیفت بازو (براکیوپلاستی): در این کانتورینگ بدن، جراح برش هایی از بازو تا آرنج ایجاد می کند. با از بین بردن چربی و پوست اضافی، ماهیچه ها را با بخیه بازسازی می کند.

لیفت سینه (ماستوپکسی): در این روش جراح برش های کوچکی در نوک سینه ایجاد می کند تا پوست اضافی را از بین ببرد. البته امکان کاشت سینه همزمان با لیفت سینه وجود دارد.

فرم دهی بدن بدون جراحی

ممکن است عوارض جراحی کانتورینگ موضعی بدن کمتر از مداخله جراحی به نظر برسد، اما بعداً به آن خواهیم پرداخت. به دلیل چاقی شکمی و ترس از جراحی، برخی از افراد برای از بین بردن پوست و چربی اضافی بدن، کانتورینگ موضعی بدن را ترجیح می دهند. مجسمه سازی بدن معمولاً در قسمت هایی از بدن مانند باسن و اطراف شکم، کمر و غیره اعمال می شود. اگر دقت کرده باشید، برخی افراد با وجود تغذیه سالم و ورزش، چربی زیادی در اطراف پهلوها و شکم دارند که می تواند تاثیرات منفی زیادی روی استایل و اندام شما بگذارد. چربی های موضعی در یک قسمت از بدن به راحتی از بین نمی روند، اما تنها راه حل، بدنسازی موضعی است. در این روش ناحیه چربی اضافی به خوبی با ماساژور LPG ماساژ داده می شود تا گردش خون افزایش یابد و بافت چربی تجزیه و از بین برود. کانتورینگ بدن بدون جراحی چالش های دیرینه ای دارد که مهمترین آنها عبارتند از: التهاب رنگ خون، حساسیت، اعضای بدن، کشیدگی پوست و غیره. مطالعه مقاله عوارض جراحی لیپوماتیک توصیه می شود.

حکاکی به روش های مختلفی از جمله موارد زیر انجام می شود.

مجسمه سازی بدن با سونوگرافی

فرم دهی بدن با لیپوساکشن

فرم دهی بدن با روش لیپوماتیک

مجسمه سازی بدن به شکل هواپیما

0 تا 100 عوارض شکل دهی بدن

اگر برای شما این سوال پیش بیاید که گردش خون در بدن چه عوارضی دارد؟ در این بخش به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت.

نتایج کانتورینگ بدن بدون جراحی

همانطور که گفته شد، در کانتورینگ بدن بدون جراحی، تعدادی دستگاه پیشرفته برای برداشتن موضعی چربی بدن و پوست اضافی مورد نیاز است. البته روش هایی که انتخاب می شود می تواند برای هر فردی عوارض مختلفی ایجاد کند.

اثرات جسمی جراحی به سه دسته تقسیم می شود

1. عوارض موقتی پیکرتراشی: عوارض موقتی به این معناست که فرد پس از جراحی دچار کبودی، قرمزی، تورم، خونریزی و ... می شود.

2. عوارض جراحی طولانی مدت کانتورینگ بدن: گاهی اوقات جراحی به درستی انجام نمی شود و در نتیجه عوارض طولانی مدتی بر جای می گذارد. این عوارض می تواند حدود 6 تا 8 ماه با بیماری همراه باشد. از اثرات دراز مدت می توان به ناهمواری پوست بدن، میزان چربی بدن و غیره اشاره کرد.

3. عوارض خطرناک کانتورینگ بدن: عوارض خطرناک معمولاً در اثر استفاده نادرست از وسایل پزشکی ایجاد می شود. به عنوان مثال، خطرات بیهوشی و آلرژی بعد از جراحی کانتورینگ بدن از این دسته است.

نتایج نامطلوب مجسمه سازی بدن با لیزر

1. احتمال عوارض ناشی از استفاده از یک لیزر; تورم، قرمزی، تحریک، تورم، درد، عفونت و غیره وجود دارد.

2. برخی می گویند درد این عمل تا ماه ها بعد از عمل ادامه دارد

3. در رفع سلولیت و ترک های پوستی خیلی موثر نیست.


بیشتر بخوانید: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.