از کجا می توانم ورق فلزی بخرم؟


امروزه بسیاری از مردم نگران این هستند که ورق فولادی مهفا  را از کجا بخریم؟
 طبق اعلام کلید آهن، فروشگاه کلید آهن یکی از بزرگترین عرضه کنندگان ورق فولادی در ایران است. فولاد ضد زنگ یکی از پرکاربردترین فلزات موجود است. زیرا کار با این نوع فلز آسان است و افراد زیادی از آن برای مصارف مختلف صنعتی استفاده می کنند.

از کجا می توانم صفحات فولادی ضد زنگ بخرم؟

مهمتر از آن، بادوام و مقرون به صرفه است. اکنون با ما همراه باشید تا با خواص و کاربردهای ورق فولادی آشنا شوید. همچنین پس از مطالعه این مطالب آیا برای خرید ورق فولادی مشکلی ندارید؟ شما را ملاقات نخواهد کرد

برای خرید هر نوع فولاد ضد زنگ و مشاهده به روز رسانی قیمت استیل در کیلادهان می توانید به ( kilidahan.com ) مراجعه و خرید آنلاین را انجام دهید نه برای خرید 304 , 316 , 430 اقلام تزیینی یا تزئینی بهتر. سفارش.

ورق فلزی چیست؟

خوب، صفحه فولاد ضد زنگ اصطلاحی است که آلیاژهای مبتنی بر آهن را پوشش می دهد. به عبارت دیگر فلزی است که ترکیبی از دو یا چند عنصر است. همچنین حاوی حداقل 10.5 درصد کروم است. نقش کروم در فولاد ضد زنگ این است که آن را در برابر خوردگی مقاوم می کند.

کروم عنصری است که یک لایه نازک بر روی فولاد ضد زنگ تشکیل می دهد که به عنوان لایه غیرفعال نیز شناخته می شود. این لایه غیرفعال در برابر خوردگی مقاومت می کند و از ایجاد زنگ زدگی جلوگیری می کند.

با این حال، برای اینکه یک استاندارد فولاد ضد زنگ واقعی باشد، آلیاژ باید حاوی 1.2 درصد کربن باشد. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ دارای ترکیبی از عناصر دیگر در نسبت های مختلف است. آنها شامل تیتانیوم، سیلیکون، نیکل، نیتروژن، مولیبدن و نیوبیم هستند.

ورق فولادی چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که فولاد ضد زنگ حاوی کروم است، خاصیت ضد لک و ضد زنگ به آن می دهد. به طور معمول، تولید کنندگان غلظت کروم در هر محصول را تغییر می دهند. نوع برنامه همه چیز را در مورد محصول نهایی تعیین می کند.

لازم به ذکر است که فولاد ضد زنگ نمی تواند به طور کامل در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد. مقاومت دیگر همچنین به سایر مواد شیمیایی مورد استفاده بستگی دارد.

آیا ورق فلز می تواند پوسیده شود؟

اگر فکر می کنید که فولاد ضد زنگ زنگ نمی زند، در اشتباهید. خوشبختانه ترکیب شیمیایی آن احتمال زنگ زدگی را کاهش می دهد. آیا می دانید یکی از انواع خوردگی این فلز زنگ زدگی است؟

فرض کنید از آن در رستوران استفاده می کنید، برخی مواد شیمیایی باعث آسیب می شوند. هنگامی که در معرض مواد خورنده قرار می گیرد، در واقع می تواند زنگ بزند، فرآیندی که به عنوان حفره شناخته می شود. سوراخ های کوچکی روی سطح ظاهر می شود. اگر این کنترل نشود، ظاهر کلی فلز را خراب می کند.

انتخاب فولاد ضد زنگ مناسب برای کاربرد خاص شما بسیار مهم است. علاوه بر این، باید آن را به درستی نگهداری کنید تا احتمال آلودگی از بین برود.

چگونه زنگ زدگی صفحات فولادی را بررسی کنیم؟

فولاد ضد زنگ در واقع تحت شرایط خاصی زنگ می زند. با انجام مراحل زیر می توانید از زنگ زدن فلز جلوگیری کنید:

مالش مکرر سطح فلز برای شکستن مفاصل و همچنین حذف برخی عوامل خارجی که می توانند باعث زنگ زدگی شوند ضروری است.

شما باید از استفاده از فولاد ضد زنگ 201 و 202 در اطراف منطقه ساحلی خودداری کنید. می تواند برای مصارف صنعتی بدون آلودگی هوا مناسب باشد.

اگر در مناطق ساحلی کار می کنید، استفاده از فولاد ضد زنگ 304 بسیار مهم است. این نوع می تواند از هرگونه خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری کند.

مزایای ورق استیل ضد زنگ صنعتی نورد گرم

نورد گرم از شمش های بزرگتر و رول های بازیابی بزرگتر استفاده می کند که نه تنها کارایی تولید را افزایش می دهد. با این حال شرایطی را برای افزایش سرعت نورد و دستیابی به فرآیند نورد مداوم و خودکار ایجاد می کند. برخی از مزایای مرتبط با ورق فولادی نورد گرم عبارتند از:

افزایش پلاستیسیته

برنامه های کاربردی متعدد

ارزان تر از نورد سرد

بهره وری بالا

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.