پخش عمده هدست توسط تيم خادمي


شما بايد با توجه به نياز و در نظر گرفتن قيمت اسپيكر و باند حرفهاي اقدام به خريد باند آمپلي فاير كنيد. نورپردازي زمينه باندهاي 12 اينچي به همراه «head light» تعبيه شده بر روي باند اصلي، محفل و مهماني شما را به ياد ماندني خواهد كرد. اسپيكر حرفهاي تسكو مدل TS 2080، به دو بلندگو با بيس قوي مجهز شده است و قابليت اتصال از طريق بلوتوث را دارا ميباشد. يكي از قابليتهاي بسيار جالب اين مدل امكان اتصال دو ميكروفون و قابليت كارائوكه است كه در مهمانيها ميتواند بسيار كاربردي و جالب باشد. اين مدل جزو بهترين سيستم صوتي خانگي قرار گرفته و طرفداران زيادي دارد. رقص نور نيز يكي ديگر از قابليتهاي جالب اين دستگاه است كه ميتواند در مهمانيها كاربرد زيادي داشته باشد. لوازم شارژ كه از جمله مهم ترين ابزارهاي مورد نياز براي گوشي هاي موبايل محسوب مي شوند، اهميت زيادي دارند و پاوربانك ها، شارژر ها (آداپتور هاي شارژ) و كابل هاي شارژ، از جمله لوازم و ابزار هاي اصلي شارژ هستند كه وجود آنها براي استفاده از گوشي هاي موبايل، لازم و ضروري مي باشد.
اندازه ووفر، حجم، دقت و وضوح فركانس هاي پايين و ميدرنج را مشخص مي كند كه معمولا اسپيكرهاي مانيتورينگي كه در بازار وجود دارند در هر سري از محصولات داراي اندازه هاي متنوع و قابل انتخابي از سايز ووفر هستند كه كاربران متناسب با نياز و فضاي استوديوي حرفه اي و يا خانگي، مدل مد نظر خود را انتخاب مي كنند. يكي از نكات مثبت مدل اين دستگاه كنترل پنل آن است كه كار كردن با آن را بسيار ساده ميكند. از ديگر مزاياي اين پخش كننده خانگي ميتوان به صداي قدرتمند 40000 واتي، صفحهنمايش، پنل حرفهاي تنظيم صدا، پشتيباني از ايستگاه راديويي، قابليت نصب 2 ميكروفون به صورت همزمان و LED رقص نور اشاره نمود. البته در صورت نياز به استفاده از اين اسپيكر بدون نياز به تلفنهمراه، ميتوان از درگاه USB يا شيار كارت حافظهي ارائهشده روي اين محصول استفاده كرد. با طراحي خاصي كه در اسپيكرها بهكار رفته است، صدا با وضوح عالي پخش ميشود و تمام حجم سالن شما را به صورت كامل اشباع خواهد كرد.

 

https://khademitech.com/product-category/محصولات/كامپيوتر/لوازم-جانبي-كامپيوتر/هدست-سيم-دار/

 
اگر به دنبال يك قاب گوشي با كيفيت عالي هستيد كه به خوبي به گوشي شما بچسبد، و به خوبي از گوشي شما محافظت كند، مجموعه وسيع قاب و كاور گوشي ما، شما را شگفت زده خواهد كرد. اگر هر فركانس بدون افزودن يا حذف هرگونه اطلاعات به طور دقيق براي شنونده توليد شود ، احتمالاً اين يك اسپيكر عالي است. اين دستگاه توسط شركت ميكرولب با مدل DJ-1201 توليد شده كه كاملا مناسب برگزاري جشنها و مهمانيهاي خانگي است. اين مدل به فناوري صداي دالبي هم مجهز است كه خروجي صداي مطلوب را تضمين ميكند. همچنين، اگر قصد خريد سيستم صوتي مناسب براي خانههاي آپارتماني كوچك را داريد، ميتوانيد از دستگاههاي سينماي خانگي نيز استفاده كنيد. از همين جهت قصد داريم انواع گوناگون اين وسايل را به شما معرفي كنيم تا در هنگام خريد انواع اسپيكر و بلندگو بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد. چگونه يك اسپيكر خانگي خوب خريداري كنيم؟
اما ميتوانيد براي يك خانه بزرگ، يك سيستم پرقدرت خريداري نماييد. پورتهاي ورودي و خروجي مختلف، راديو، طراحي 2 دستگيره در دو طرف دستگاه جهت حملونقل آسان و صداي پرقدرت و زنده از ديگر ويژگيهاي بارز بهترين سيستم صوتي خانگي ال جي ميباشد. سيستمهاي صوتي خانگي ويژگيهاي مختلفي دارند كه جهت خريد آن بايد با كاربرد آنها آشنا باشيد تا با توجه به نيازتان، بهترين سيستم صوتي خانگي را انتخاب و خريداري نماييد. يكي از ويژگيهاي ديگر بهترين سيستم صوتي خانگي، كيفيت كابل آن است. برخي از آنها جزء برندهاي تاپ و معروف و برخي هم از برندهاي متوسط و كمتر شناخته شده هستند. در ادامه شما را با برخي از آنها آشنا ميكنيم. اما كارشناسان به اين موضوع اشاره مي كنند باندهايي كه خروجي شان بيشتر از 200 وات است نبايد با آمپلي فاير تقويت شوند. اين فن معمولاً روي پردازنده نصب مي شود، كه مسئوليت خنك كردن آن را بر عهده دارد. اين پايهها زير كنسول قرار ميگيرد و با فن، دستگاه را خنك ميكند. البته با توجه به اينكه اين مدل داراي دو اسپيكر ايستاده است، در فضاهاي كوچك نيز قابل استفاده خواهد بود. پخش كننده چند رسانه اي سوني با مدل MHC-V42D يك سيستم صوتي حرفهاي خانگي است كه نسبت به ساير مدلهاي سوني، قيمت مناسبتري دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.