کرکره برقی چیست؟ انواع کرکره در طرح ها و نقش های مختلف


دیزاینر یکی دیگر از محصولات درب اتوماتیک بسیار خاص و فوق العاده است که به روش ها و سبک های مختلف تهیه و ساخته شده است، از این فرصت برای معرفی این محصول استفاده کنید. با ایپاکو همراه باشید.

کرکره مغازه

کرکره برقی پنجره یک محصول بسیار خاص و منحصر به فرد است که عمدتا در مناطق شمالی کشور و در خانه های ویلایی نصب می شود زیرا می تواند از ورود سارقان به داخل خانه جلوگیری کند، این محصول دارای امنیت بسیار قابل توجهی است و به همین دلیل این محصول را می توان به عنوان یکی از ابزارهای امنیت خانه در نظر گرفت.

خرید کرکره برقی

در گذشته از روکش‌های حلبی قدیمی و قدیمی استفاده می‌شد که کیفیت و ایمنی کمی به مصرف‌کنندگان می‌داد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات خاصی در زمینه درب‌های اتوماتیک ایجاد شده است. شهادت ما ایمنی و زیبایی محیط را افزایش خواهیم داد.

کرکره برقی گاراژ

این محصول یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و پرکاربرد است که برای کنترل تردد در ساختمان بر روی درب ورودی نصب می شود. در واقع دیگر نیازی به بیرون رفتن و استفاده از روش های سنتی باز و بسته شدن درب ها به صورت غیر اتوماتیک ندارید و در این روش می توانید درب را به صورت کاملا اتوماتیک باز و بسته کنید. نصب این محصول و همچنین امنیت بسیار بالای آن می تواند زیبایی خاصی به محیط نصب ببخشد پس توصیه می کنیم حتما از این محصول استفاده کنید.

نصب کرکره برقی

همچنین شما عزیزان می توانید پس از خرید و خرید کرکره برقی از خدمات پس از فروش مجموعه کرکره برقی ما بهره مند شوید.

انواع درب اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد

درب های اتوماتیک نیز بسته به طراحی و ظاهر انواع مختلفی دارند و این دسته بندی ها به ما کمک می کنند تا انواع درب های اتوماتیک را در طاقچه خود و با طرح های منحصر به فرد خود ارائه دهیم. این محصولات به دسته های زیر تقسیم می شوند:

1- درب اتوماتیک کشویی

2-درب اتوماتیک آرکید

3- درب های گردان اتوماتیک

4- درب اتوماتیک مثلثی

5- درب بسته

6- درب خروجی اتوماتیک

7- درب های اتوماتیک تلسکوپی

8- درب های اتوماتیک تاشو

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.