چگونه ملحفه سفید را تمیز کنیم؟


رنگ سفید به راحتی جدا می شود و کثیف می شود. مردم در نظافت ملافه های سفید با مشکل مواجه می شوند. زیرا اگر روش مناسبی را برای تمیز کردن روتختی سفید انتخاب کنید، امکان افزایش لکه وجود دارد. اما نمی توان دکوراسیون سفید اتاق خواب را فراموش کرد.

این مبلمان چوبی سفید و سفید بسیار جذاب است، اما چگونه می توانیم از شر لکه های تشک سفید خلاص شویم؟ تانیل وود تولید کننده باکیفیت ترین محصولات تشک چوبی است و شما می توانید تشک دلخواه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حساسیت، در عین حال جذابیت در رنگ سفید

شاید بپرسید چرا با وجود اینکه رنگ سفید به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جذب می کند و نشان می دهد، برای تزیین و تزیین اتاق پسرانه یا دخترانه یا انواع دیگر استفاده می شود؟ رنگ سفید واقعا یک رنگ خنثی است و افراد زیادی سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را نمی ترساند، اما باید فکر کنید که چنین زیبایی حس قابل توجه خود را دارد. شما باید نکات بسیار کوچکی را رعایت کنید. تا ملحفه های سفید شما کثیف نشوند. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت جذب تخت می شود و باعث ایجاد لکه می شود. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و می خواهند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر به طور تصادفی لکه ای روی تخت نشست، تمیز کردن آن انرژی و زمان می برد. این موارد نشان می دهد که اگر استفاده از روتختی سفید بسیار جذاب باشد و اتاق را تزئین کند، از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. بنابراین، برای اینکه بتوانید از این رنگ استفاده کنید، باید بدانید که چگونه ملافه سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چوب تولید کننده ملحفه مستقیم است و به روش تمیز کردن ملافه سفید مسلط است.

تمیز کردن گام به گام تخت های سفید

هوتانیل به از بین بردن سخت ترین لکه ها کمک می کند و به رختخواب سفید شما تمیزی عمیق تری می بخشد. برای حذف گرد و غبار و آلاینده ها از سرویس خواب خود، باید:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به بافت بستر، یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید. با این کار می‌توانید زباله‌های ریز مانند باقی مانده‌های غذا را از روی تخت جمع کنید و با قدرت بیشتری با لکه‌ها مبارزه کنید و لکه‌ها را با غلظت بیشتری تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن ملافه سفید، دستورالعمل های موجود در سرویس را مطالعه کنید. نمادهای S، X، W و WS بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

در مرحله دوم، شما باید تمام لکه های شناخته شده روی تخت را از بین ببرید. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با مواد شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید بسیار متمرکز و ملایم باشد زیرا ممکن است لکه پخش شود و قسمت بیشتری از ملافه را آلوده کند. پارچه های میکروفایبر که بسیار نرم هستند، عموما بهترین نوع برای تمیز کردن تخت هستند. تانیل وود همچنین محلولی از آب و صابون رقیق شده را برای تمیز کردن ملافه سفید توصیه می کند. پس از آن می توانید ملحفه را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی های سطحی از بین برود. پس از شستن روکش و روبالشی مواظب باشید قبل از خشک شدن آن ها را روی ملافه چوبی پخش نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام پارچه و ملافه را خشک کنید، سپس دوباره از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که روکش سفید تخت شما در صورت خیس شدن، جذب لکه را افزایش می دهد، بنابراین هرگز روکش شسته شده را با دست های کثیف لمس نکنید.

راه حل موثر برای از بین بردن لکه

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه را بردارید

در مورد از بین بردن لکه های چربی، بهترین راه حل ترکیبی از آبگرم و صابون است. اگر صابون در دسترس نیست، می توانید از صابون های دیگر استفاده کنید. صابون هایی که برای از بین بردن لکه های چوب استفاده می شوند عبارتند از صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر.

لکه رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیر دندان باید از جوش شیرین تهیه شود. برای از بین بردن لکه ها، پنبه ای را به خمیر دندان آغشته کنید و سپس چوب را پاک کنید. همچنین، پنبه الکلی برای از بین بردن لکه های مداد و خودکار عالی است.

لکه های غذا و غذا

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، کیک و غذا را پاک می کند. حتی اگر روی تخت خود کپک دیدید، می توانید به راحتی لکه را با سرکه سفید پاک کنید.

ملافه سفید را مانند روز اول تمیز کنید

بیرون آوردن لکه ها از رختخواب و قرار دادن ملحفه های خود مانند روز اول برای بسیاری از افراد یک کار طاقت فرسا است و لازم نیست نگران آن باشید. اگر به مشاوران Tynelwood مراجعه کنید، بهترین و موثرترین مشاوره برای تمیز کردن فرش سفید را به شما خواهند داد. نوع، پارچه و کیفیت چوب در تعیین نحوه نظافت تخت موثر است. همچنین، هر مورد دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید رعایت شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.