آیا می دانید چه کرمی برای پوست شما مناسب است؟


آیا می دانید کدام کرم برای پوست شما مناسب است؟ در این مقاله از مجله آرایشی سین دخت، هر آنچه که برای انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود نیاز دارید را به اشتراک می گذاریم. در ابتدا نکات مهمی را به شما می گوییم که کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید. در ادامه می خواهم قبل از زدن کرم پودر به یک نکته مهم اشاره کنم. اجازه دهید به شما کمک کنیم به راحتی زیرسازی پودری مناسب برای رنگ پوست خود را کشف کرده و بسازید.

قبل از انتخاب کرم پودر مناسب پوستتان بهتر است نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین کرم پودر را متناسب با رنگ پوست خود تهیه کنید. در زیر نکات مهمی را برای انتخاب کرم پودر بر اساس نوع پوست به شما می دهیم.

زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید

اما چگونه کرم پودر را برای رنگ پوست انتخاب کنیم؟ بهترین راه این است که رنگ فونداسیون را روی خط فک یا گردن تست کنید. مقداری کرم پودر روی گردن خود بمالید، رنگی را انتخاب کنید که مناسب گردن شما باشد. زیرسازی مناسب برای پوست شما به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ است و شما را کدر و رنگ پریده نشان نمی دهد.

اگر بعد از استفاده از کرم پودر احساس می کنید پوستتان خیلی تیره یا گچی شده است، پیشنهاد می کنیم کرم پودر خود را تغییر دهید. می توانید از دو نوع کرم پودر برای قسمت های مختلف صورت استفاده کنید. به عنوان مثال، از یک زیرسازی روشن در اطراف چشم و پیشانی استفاده کنید و در جاهای دیگر تیره تر شوید. کرم پودر همچنین می تواند به برجسته تر شدن نواحی برجسته صورت کمک کند و مناطقی را که نمی خواهید برجسته باشند (مانند کک و مک) بپوشاند. به عنوان مثال، می توانید فونداسیون تیره را روی جوش های خود بزنید تا کمتر دیده شوند و برجسته تر شوند.

نوع پوست خود را مشخص کنید

بسیار مهم است که نوع پوست خود را بررسی کنید تا کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید. زیرا با توجه به نوع پوست خود می توانید به ترکیب کرم پودرها توجه کنید و کرم پودری را انتخاب کنید که به پوست آسیبی نرساند و باعث ایجاد چین و چروک و چین و چروک پوست نشود، علاوه بر این که پوست شما را صاف و صاف می کند.

پوست خشک

کرم پودر مناسب برای پوست های خشک، کرم پودری با ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است. بنابراین اگر به طور مرتب از کرم مرطوب کننده استفاده می کنید و بعد از شستن پوست احساس کشیدگی می کنید، توصیه می کنیم از کرم پودری با مواد نرم کننده و مرطوب کننده مناسب برای آبرسانی به پوست استفاده کنید. پوست شما چروکیده یا خشک و کشیده شده است.

یک لمس نرم

اگر پوست شما حساس است، توصیه می شود کرم پودر پوستی را انتخاب کنید که حاوی اسانس، الکل یا عطر نباشد. زیرا این ترکیبات باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند. همچنین از کرم پودرهای حاوی وازلین، گلیسیرین یا تالک اجتناب کنید. قبل از خرید کرم پودر، مقدار کمی از کرم پودر مورد نظر را روی پوست خود بمالید و اگر به آن حساسیت ندارید، چند ساعت قبل از خرید بگذارید بماند.

پوست چرب

کرم پودر مناسب برای پوست های چرب، کرم پودر بدون چربی است. این نوع کرم پودر دارای پودری است که با جذب چربی به شما کمک می کند پوستی صاف و مات داشته باشید. کرم‌ها و پودرهای معدنی نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای پوست‌های چرب باشند، زیرا ذرات خشک آن به جذب رطوبت اضافی کمک می‌کند و پوست را کمتر براق می‌کند.

پوست ترکیبی

کرم پودر مناسب پوست چرب بهتر از هر دو کرم پودر است. اگر پوست شما مختلط است؛ قسمتی چرب و قسمتی خشک است. توصیه می کنیم از کرم پودر مناسب پوست خشک و کرم پودر مناسب پوست چرب استفاده کنید. همچنین از کرم پودرهایی که سرشار از سورفکتانت ها و چربی هستند (اسیدهای چرب، کره کاکائو، کره شی، روغن های گیاهی و اسیدهای چرب) خودداری کنید.

ته رنگ یا رنگ زمینه پوست را تعیین می کند

آیا پوست شما بدون آرایش گلگون (صورتی) یا طلایی (زرد) است؟ اگر ته رنگ طلایی دارید، احتمالاً ته رنگ گرم دارید و اگر ته رنگ صورتی دارید، احتمالاً ته رنگ سرد دارید. اگر دو رنگ پوست دارید، رنگ پوست شما خنثی است.

رنگ رگ ها راه دیگری برای تشخیص اندرتون است. اگر رگ های بنفش یا آبی دارید، ته رنگ سرد است. رگهای مایل به سبز نیز نشانگر رنگ پوست گرم است. اکثر کرم پودرها بر اساس نوع سرد و گرم آندرتون ساخته می شوند.

کرم پودر خصوصی قبل از خرید

بهتر است قبل از خرید کرم پودر روی پوست آن را امتحان کنید. هرگز کرم پودر را روی پوست دست امتحان نکنید. زیرا تفاوت زیادی در رنگ پوست دست و صورت وجود دارد. به شما توصیه می کنیم کرم پودر را به جای پوست دست روی پوست فک یا گردن تست کنید. چند رنگ را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و با چند ضربه ملایم روی خط فک خود به سراغ طبیعی ترین سایه در وسط کرم پودر بروید.

به میزان درخشندگی کرم پودر روی پوست دقت کنید

ظاهر نهایی کرم پودر را بررسی کنید. البته ممکن است کمی سخت باشد! ظاهر نهایی، سطحی مات و براق از کرم پودر روی پوست است.

انواع کرم پودر با توجه به ظاهر نهایی

آرایش روشن

آرایش مات

آرایش مرطوب

رنگ led-matt

انواع کرم پودر جذاب هستند. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. شما می توانید بر اساس سلیقه خود پودر شیمر، مس یا مرطوب را انتخاب کنید.

خامه و پودر

اگر پوست مختلط یا چرب دارید، توصیه می کنیم کرم پودری با روکش مات انتخاب کنید. این کرم پودر منافذ پوست را بسته نگه می دارد و پوستی یکدست و درخشان به شما می دهد. اگر از کرم پودر به درستی استفاده کنید پوستی نرم و صاف خواهید داشت.

پودری کرمی که ظاهری درخشان و براق ایجاد می کند.

اگر به کرم پودر درخشان علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم از رژ لب مات استفاده کنید نه سایه چشم براق. زیرا در غیر این صورت صورت شما بسیار چرب و چرب به نظر می رسد.

با مشاور محصولات آرایشی و بهداشتی تماس بگیرید

می توانید از راهنمایی مشاور آرایشی در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. همه کرم پودرها دارای تستر هستند، با کمک تستر می توانید به راحتی از کرم پودر روی پوست خود استفاده کنید و کرم پودر مناسب رنگ پوست خود را خریداری کنید.

به پوشش کرم پودر دقت کنید

بهتر است کرم پودری انتخاب کنید که پوشش خوبی داشته باشد و بتواند لکه ها را به خوبی از بین ببرد. اگر پوست شما دارای لک است، کرم پوستی مناسب برای پوست شما، کرم پودری است که می تواند این نقاط را به خوبی پوشش دهد.

بافت سبک کرم پودر بسیار مهم است

کرم پودر دارای بافتی سبک و مناسب پوست شماست. کرم پودر اگر بافت سبکی نداشته باشد بعد از آرایش روی پوست سنگین می شود. یک کرم پودر سبک طبیعی تر به نظر می رسد و صورت شما را مصنوعی نشان نمی دهد.

کرم پودر با کیفیت را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید

کرم پودر تقلبی پوشانندگی خوبی ندارد. بسیاری از افراد از خرید فونداسیونی که پوشش ندارد می ترسند. اگر می خواهید کرم پودر شما پوشش دهی خوبی داشته باشد، خرید کرم پودر با کیفیت را از فروشگاه های معتبر توصیه می کنیم. یکی دیگر از معایب کرم پودر تقلبی این است که باعث آسیب به پوست می شود و باعث ایجاد آکنه یا چین و چروک روی پوست می شود.

ترکیب کرم پودر را ببینید

پودرهای مختلفی در بازار وجود دارد. توصیه می کنیم برای انتخاب کرم پودر متناسب با نیاز یا پوست خود به مواد تشکیل دهنده کرم پودر توجه کنید. مثلاً اگر آفتاب برایتان مهم است، می توانید یک کرم پودر با ضد آفتاب بخرید یا اگر می خواهید کرم پودر حاوی ویتامین باشد، پودری درست کنید که یک ویتامین در آن باشد.

قبل از استفاده از کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم؟

از کرم پودر و کرم پودر مناسب استفاده کنید تا بعد از زدن کرم پودر پوستی صاف داشته باشید.

فراموش نکنید که از ابزارهای مناسب مانند برس گرد کرم پودر استفاده کنید.

توصیه می کنیم از آرد زیاد استفاده نکنید! استفاده بیش از حد از کرم پودر باعث می شود پوست شما غیرطبیعی به نظر برسد و احساس سنگینی کنید.

اسپری تنظیم را فراموش نکنید! پس از آرایش، از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید تا پوست را صاف کنید و آرایش خود را طبیعی جلوه دهید.

برای آرایش به جای پودر از کاغذهای جاذب روغن استفاده کنید. این کاغذها روغن را به خوبی روی پوست جذب می کنند.

افراد مبتدی که استفاده از کرم پودر راحت نیستند می توانند به جای کرم پودر از ضد آفتاب استفاده کنند. البته مراقب باشید، برخی از ضد آفتاب ها برای استفاده در اطراف لب و چشم مناسب نیستند.

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

اگر می خواهید کرم پودری مناسب پوست خود تهیه کنید و سلامت پوست شما مهم است به ترکیب پودر توجه کنید. همچنین فراموش نکنید که پودری متناسب با پوست خود بخرید. با توجه به لیست بالا، همانطور که قبلاً گفتیم، اگر پوستتان چرب است، خرید کرم پودر غیر چرب، برای پوست های خشک بهتر است کرم مرطوب کننده و برای پوست های حساس کرم پودر بخرید. الکل و آلرژن ها مناسب هستند. برخی از کرم پودرها حاوی ضد آفتاب و ویتامین هستند، البته ویتامین ها و ضد آفتاب ها از پوست شما محافظت و تقویت می کنند.
مطالعه از رفرنس: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.