خدمات سئو چیست و شامل چه اقداماتی می شود؟


خدمات سئو به بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک می کند و با بهینه سازی وب سایت شما، ترافیک ارگانیک (طبیعی) بیشتری را هدایت می کند. این در نهایت باعث افزایش درآمد و فروش شما می شود. خدمات سئو می تواند یک بار یا به صورت مداوم ارائه شود. در حالت یکبار مصرف، یک متخصص سئو وب سایت را به طور کامل بررسی و بهینه می کند. در حالت مداوم، متخصص سئو به طور مداوم بر عملکرد وب سایت شما نظارت می کند و در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام می دهد.

ارائه دهندگان سئو شامل فریلنسرها، مشاوران و نمایندگان بازاریابی دیجیتال هستند. انتخاب بهترین گزینه به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو، از جمله معنای آنها، مقدار آنها و نحوه یافتن بهترین خدمات سئو، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو مجموعه ای از اقداماتی است که توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال، فریلنسر یا مشاور برای بهبود موقعیت یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می شود. هدف نهایی این خدمات افزایش ترافیک ورودی و کسب درآمد بیشتر از طریق موتورهای جستجو است.

یک بسته کلی از خدمات سئو شامل سئو داخلی (سئوی درون صفحه)، سئو خارجی (سئوی خارج از صفحه) و سئو فنی (سئوی فنی) است. با این حال، برخی از این بسته ها ممکن است بیشتر بر حوزه های خاصی مانند سئو خارجی تمرکز کنند.
شرکت دایان شبکه کاران یکی از شرکت های طراحی سایت در تهران تقدیم می کند.

چرا باید از خدمات سئو استفاده کنید؟

سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای زیادی دارد. چند نمونه از این مزایا عبارتند از:

برای سئوی تخصصی کمک بگیرید: از جمله سئوی خارجی، سئوی محلی و سئو فنی.

صرفه جویی در زمان: با برون سپاری وظایف سئو مانند تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و ایجاد لینک در زمان صرفه جویی کنید.

ردیابی ROI بهتر: با پلتفرم هایی مانند MarketingCloudFX، بهتر می توانید بازگشت سرمایه SEO خود را پیگیری کنید.

بهینه سازی بودجه بازاریابی: هزینه سالانه بسته های سئو در مقایسه با استخدام یک تیم داخلی، چهار برابر مقرون به صرفه تر است.

برای استراتژی سئو از یک تیم بزرگ پشتیبانی بیشتری دریافت کنید: یک آژانس سئو با تیمی از کارشناسان مجرب می تواند استراتژی سئوی شما را بهتر پشتیبانی کند.

به طور کلی، خدمات یک آژانس سئو به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو سودآور را پیاده سازی کنید و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید. بهترین بخش این است که با برون سپاری سئوی خود، زمان بیشتری برای تمرکز روی پروژه های خاص خود خواهید داشت.

انواع متداول خدمات سئو عبارتند از:

خدمات سئوی محلی: این نوع سئو سایت و لیست های محلی را برای جستجوی محلی بهینه می کند.

خدمات سئوی تجارت الکترونیک: این نوع سئو سایت های خرید آنلاین را بهبود می بخشد.

خدمات سئو صوتی: این نوع سئو یک وب سایت را برای جستجوی صوتی بهینه می کند.

ممیزی خدمات سئو: این نوع سئو مهمترین مسائل سئوی وب سایت شما را مشخص می کند.

برای بسیاری از کسب و کارها، بسته های سئو سنتی شامل همه چیزهایی است که برای موفقیت نیاز دارند. با این حال، اگر یک فروشگاه محلی یا تجارت الکترونیک دارید، راه حل های SEO و تجارت الکترونیک محلی مزیت رقابتی را ارائه می دهند که می تواند تأثیر استراتژی سئوی شما را به حداکثر برساند.

در برخی موارد، خدمات سئو بر روی حوزه های خاصی از بهینه سازی تمرکز می کنند، مانند:

سئوی درون صفحه: این نوع سئو بر روی بهینه سازی مربوط به وب سایت شما مانند برچسب های عنوان، محتوا و غیره تمرکز دارد.

سئوی خارج از صفحه: این نوع سئو بر روی بهبود حضور آنلاین شما مانند بک لینک های وب سایت تمرکز می کند.

سئوی فنی: این نوع سئو بر روی بهترین موارد مرتبط با بخش فنی وب سایت مانند سرعت صفحه، کیفیت وب سایت و غیره تمرکز دارد.

از آنجایی که موفقیت در سئو به سئو داخلی، خارجی و فنی نیاز دارد، کسب و کارها معمولاً به طور جداگانه روی این نوع خدمات سرمایه گذاری نمی کنند. اکثر شرکت ها یک بسته سئو کامل را انتخاب می کنند که شامل سئو داخلی، خارجی و فنی است. این بسته راه حل های جامع سئو را ارائه می دهد.

هدف از کیفیت سایت از طریق خدمات سئو چیست؟

بسته به طرح سئوی شما، ویژگی های خدمات سئو متفاوت خواهد بود. بسته کامل سئو بر روی بهینه سازی سئو داخلی، خارجی و فنی تمرکز دارد، در حالی که بسته سئو خارجی بر روی بهینه سازی سئو خارجی تمرکز دارد.

موتورهای جستجو مانند گوگل بیش از 200 فاکتور برای رتبه بندی وب سایت ها دارند.

مهمترین این عوامل عبارتند از:

نمایه بک لینک: این عامل بر کیفیت و کمیت وب سایت های خارجی که به سایت شما لینک می دهند تمرکز دارد.

محتوای شما: این عامل شامل هدف گذاری کلمات کلیدی، استفاده مناسب، قابلیت استفاده از محتوا و موارد دیگر است.

تجربه کاربری: این عوامل شامل سرعت بارگذاری صفحه، سهولت استفاده، سازگاری با موبایل و موارد دیگر است.

اینکه آیا طرح سئوی شما باید برای این عوامل رتبه بندی بهینه شود یا خیر بستگی به ارائه دهنده سئو دارد.

به عنوان مثال، یک فریلنسر بر روی حوزه های خاصی از سئو، مانند سئو خارجی تمرکز می کند. علاوه بر این، یک مشاور می تواند به سختی روی ممیزی SEO کار کند، در حالی که آژانس ها راه حل های سئو را ارائه می دهند که شامل سئو داخلی، خارجی و فنی است. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد خدمات ارائه شده توسط شرکت سئو با آنها تماس بگیرید. آنها می توانند لیستی از خدمات موجود و هزینه های آنها را به تیم شما ارائه دهند تا بتوانید از آنها برای مقایسه برنامه های مختلف سئو استفاده کنید.

خدمات سئو باید شامل چه مواردی باشد؟

پس از آشنایی با مفهوم خدمات سئو، بررسی خدمات یک شرکت سئو بسیار مهم است. اگرچه هر شرکت بازاریابی دیجیتال متفاوت است، اما باید با ارائه دهنده ای کار کنید که بسته کاملی برای کمپین های سئو ارائه می دهد.

1. استراتژی انحصاری

یک استراتژی خاص بخش کلیدی تعریف خدمات سئو است. اگر رویکردی شخصی سازی شده برای کسب و کار خود داشته باشید، بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری از SEO دریافت خواهید کرد. این منجر به تماس ها، سفارش ها و بازدیدهای بیشتر از شرکت شما می شود.

اگر در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید، تیم شما باید مطمئن شود که آژانس استراتژی خاصی را ارائه می دهد. این به این دلیل است که بسیاری از شرکت‌های سئو، به ویژه آنهایی که طرح‌های سئوی ارزان را تبلیغ می‌کنند، استراتژی‌های کلیشه‌ای یا تکراری ارائه می‌دهند.

با رویکرد کلیشه ای به سئو، شرکت شما حداکثر بازگشت سرمایه را نخواهد داشت. در بیشتر موارد، کسب‌وکارهایی با این نوع استراتژی‌ها نمی‌توانند در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوند، زیرا تنها 25 درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو فراتر می‌روند.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک مطب پزشکی هستید، آیا می خواهید از همان استراتژی سئو به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی استفاده کنید؟ پاسخ قطعا منفی است. مخاطبان شما متفاوت هستند و همچنین نحوه دسترسی به آنها از طریق جستجو نیز متفاوت است. به همین دلیل است که تیم شما باید روی خدمات استراتژیک مناسب سرمایه گذاری کند.

2. بررسی سئو

خدمات هر شرکت خدمات سئو باید شامل ممیزی باشد. در ممیزی سئو، یک ارائه‌دهنده خدمات سئو نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما می‌اندازد تا ایده‌ای از عملکرد فعلی شما و مسائلی که شما را از رتبه‌بندی باز می‌دارد، به دست آورد. حتی اگر برای سئو استراتژی نداشته باشید، آژانس سایت را از نظر سئو ارزیابی می کند و می بیند که کدام قسمت ها عملکرد خوبی دارند و کدام قسمت ها نیاز به بهبود سئو دارند. اگرچه می توانید از ابزارهای ممیزی رایگان سئو استفاده کنید، اما دقتی که یک تیم حرفه ای سئو می تواند ارائه دهد را ندارند.

بنابراین خدمات سئو باید شامل ممیزی باشد. اگر نه، این نشان دهنده سرمایه گذاری ناکافی و ناکافی بودن شرکت سئو است. علاوه بر این، فقدان ممیزی SEO نشان می دهد که آژانس متعهد به ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد برای کسب و کار شما نیست. به همین دلیل است که آنها نمی خواهند وقت خود را برای انجام ممیزی سئوی وب سایت اختصاص دهند.

3. بهینه سازی خارج از صفحه

هنگام سرمایه گذاری در خدمات سئو، بسته شما باید شامل بهینه سازی خارجی باشد. در سئو، بهینه سازی خارجی به عواملی خارج از وب سایت اشاره دارد که بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، بک لینک ها می توانند رتبه وب سایت شما را در نتایج جستجو شکل دهند.

نمایه بک لینک تعداد و کیفیت وب سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند را تعیین می کند. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مواد غذایی ممکن است زمانی که کوکی هایی را که برای عروسی خود درست کرده اید به اشتراک می گذارد، به وب سایت شما پیوند دهد.

به عنوان بخشی از خدمات شرکت سئو، آنها معمولا موارد زیر را برای سئو خارجی ارائه می دهند:

بازاریابی وب سایت توسط وبلاگ نویسان و مدیران سایت

توسعه محتوای مشترک برای بخش وبلاگ سایت شما

موارد ذکر شده از شرکت خود را در شبکه های اجتماعی توسط کاربران و اینفلوئنسرها دنبال کنید

بهینه سازی نمایه کسب و کار من در گوگل

اگر نمی دانید یک آژانس سئو در برنامه سئوی خود بهینه سازی خارجی ارائه می دهد، حتما از آنها بپرسید. آنها می توانند به تیم شما یک نمای کلی از خدمات بازاریابی سئو و همچنین هر مقدار قابل اشتراک گذاری ارائه دهند. بنابراین، کارمندان می توانند هنگام انتخاب نماینده ترجیحی، تصمیم آگاهانه بگیرند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.