نکات مهم در سرویس بسته بندی کولر ایران


پس از بررسی نحوه عملکرد پک ایران رادیاتور و نحوه مونتاژ آن، باید تعمیر و نگهداری دوره ای آن را جدی بگیرید. مواردی که هنگام نگهداری از بسته بندی باید به آن توجه کنید عبارتند از تهویه بسته بندی، بررسی نشت گاز و بررسی هر یک از اجزای بسته بندی. قبلاً بررسی تهویه و نشت گاز را توضیح داده ایم، سپس به نکات مهم دیگری می پردازیم:

بررسی عملکرد پتانسیومتر

برای مشاهده نحوه عملکرد این قطعه، باید دمای خشک شدن را کنترل کنید. از سوی دیگر، مطمئن شوید که جرقه زنی به موقع خاموش و روشن شده است.

سوئیچ جریان آب را بررسی کنید

فلوسوئیچ که به فلوسوئیچ نیز معروف است در تمامی بسته ها موجود است. در نتیجه برای آموزش کار با پکیج ایرانی رادیاتور باید نحوه کار این قطعه را نیز یاد بگیرید. فلوسوئیچ برای جریان ورودی آب سرد تعبیه شده است و در مواقعی که نیاز به آب گرم داشته باشید این پیام را از طریق سوکت های متصل به برد به برد ارسال می کند. آن را بردارید و سه بار برای اطمینان از عملکرد صحیح و بررسی بخاری.

دمای آب خانگی و مدار گرمایش را کنترل می کند

برای بررسی دمای آب گرم کافیست هنگام باز کردن بسته بندی به دماسنج نگاه کنید زیرا 45 درجه سانتیگراد بیشتر از دمای آب سرد است. بستن و باز کردن بسته بندی در دمای معین نیز می تواند نشان دهنده نیاز به تعمیرات در مدار گرمایش باشد.

سیستم گرمایشی ایران برای پکیج زمستانی و تابستانی چگونه است؟ برای تعمیرات پکیج کرج با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

وقتی از پک های تابستانی و زمستانی صحبت می کنیم، منظور از نوع پک نیست، بلکه نحوه عملکرد پک در شرایط زمستانی و تابستانی است. در زمستان علاوه بر آب گرم، انرژی گرمایی مورد نیاز محیط نیز باید تامین شود.

به عبارت دیگر وقتی در فصل زمستان شیر آب گرم آشپزخانه یا حمام را باز می کنید، میکرو سوئیچ با جریان آب سرد فعال می شود. سپس پیام درخواست آب گرم به برد برق ارسال می شود، مدار گرمایش موقتاً قطع می شود و در نهایت آب گرم به مبدل حرارتی دوم ارسال می شود. پس از بستن شیر آب گرم، آب گرم دوباره به مدار رادیاتور جریان می یابد.

اما آب گرم در تابستان که رادیاتور روشن نیست چگونه تامین می شود؟ در این صورت ما کاری به مدار رادیاتور نداریم و تنها در زمانی که نیاز به آب گرم باشد پکیج به صورت خودکار روشن می شود. وقتی یکی از شیرهای آب گرم باز می شود این بار میکروسوئیچ فعال می شود و فرمانی را به برد الکترونیک می فرستد اما این ربطی به رادیاتور ندارد بلکه پیغام روشن شدن مشعل را می دهد.

در روش کار با رادیاتور تابستانی ایرانی، آب گرم مصرفی بخاری های خانگی بلافاصله از طریق مبدل های حرارتی ثانویه و از طریق لوله تامین می شود. با خاموش شدن دستگاه مجدداً پیامی صادر می شود و بسته بسته می شود. به این ترتیب هم در تابستان و هم در زمستان بلافاصله آب گرم در اختیار شما قرار می گیرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.