مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

دبي يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه به عروس خاورميانه معروف است. اين شهر در 50 سال گذشته تغييرات و تحولات زيادي را به خود ديده است به طوري كه سالانه ميليون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به اينجا سفر مي كنند. سازه هاي بسيار خاص، سواحل زيبا و بيابان هاي بكر در شهر دبي مانند برج خليفه وجود دارد كه شبيه هيچ جاي دنيا نيست. قبل از سفر به دبي، بايد با چند قانون مهم كه در زير توضيح داده شده است آشنا شويد.

آب و هواي دبي در فصول مختلف سال

يكي از مهم ترين نكاتي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر گرفت، شرايط آب و هوايي اين شهر است. شهر دبي در قسمت پايين خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت باران مي بارد. از اين رو اين شهر داراي آب و هواي گرم و خشك است و اين نوع آب و هوا مي تواند براي ساكنان مناطق سردسير و تپه ماهور دردسرساز باشد، زيرا رطوبت زياد منجر به تعريق مداوم مي شود. در فصل بهار و اواسط تابستان هوا به حدي گرم مي شود كه ميانگين دما به حدود 48 درجه سانتيگراد مي رسد و تحمل اين دما بسيار دشوار است.

بهترين زمان سفر به دبي از نوامبر تا فوريه (آبان تا پايان فوريه) است. دماي هوا در اين مدت بين 20 تا 27 درجه سانتيگراد است و مي توانيد در سواحل زيباي دبي شنا كنيد يا از سفرهاي بسيار هيجان انگيز در كوير لذت ببريد.

مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

يكي از نكات كليدي كه قبل از سفر به دبي بايد به آن توجه كرد زمان پرواز است. اگر مي خواهيد به دبي سفر كنيد شما مي توانيد با پرواز مستقيم از تهران به دبي كه 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.

معرفي بهترين هتل هاي دبي

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد و قبل از سفر به اين شهر بايد مناسب ترين هتل را رزرو كنيد. دبي لوكس ترين هتل هاي دنيا را دارد و معروف ترين و لوكس ترين ماشين ها در زير ليست شده اند.

هتل جميرا تاورز امارات

هتل جميرا يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران هاي عالي و غذاهاي متنوع از نقاط مختلف جهان مي باشد. همچنين هتل جميرا براي مسافرين به مراكز خريد، مركز شهر و ... خدمات رايگان ارائه كرده است.

ناسلوف: امارات، جاده شيخ زايد، برج امارات

هتل رافلز

هتل لاكچري رافلز يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي با 252 اتاق است. مركز خريد وافي دبي در فاصله كوتاهي از اين هتل قرار دارد. همچنين فاصله اين هتل تا فرودگاه حدود 15 دقيقه مي باشد. امكاناتي مانند سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي رژيم غذايي ويژه، نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP در اين هتل رافلز براي مسافران در دسترس است.

آدرس: بر دبي، خيابان شيخ رشيد، مركز خريد وافي

اون هتل دبي

يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي، هتل تاج است كه در قلب ديره واقع شده است. اين هتل داراي 296 اتاق با چشم اندازي زيبا از شهر مي باشد. هتل تاج داراي رستوران هاي مختلفي است كه غذاهاي بين المللي و بين المللي مانند هندي، بريتانيايي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه

هتل برج العرب جميرا

هتل 7 ستاره برج العرب جميرا چشم اندازهاي زيبايي از خليج فارس دارد. اين هتل داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و امكانات رفاهي مانند 9 رستوران با غذاهاي بين المللي را به مسافران ارائه مي دهد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي

پارك حيات دبي - هتل

هتل پارك حيات يك هتل 5 ستاره در دبي با 225 اتاق است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر فاصله دارد. شما مي توانيد از اين هتل به دبي مال و برج خليفه در عرض 15 دقيقه و يا تا ساحل دبي 30 دقيقه رانندگي كنيد. اين هتل امكانات زيادي براي مسافران دارد.

آدرس: دبي، باشگاه گلف

هتل مينا سالم

هتل مينا السلام يك هتل 5 ستاره در شهر دبي است كه داراي 292 اتاق مي باشد، اين هتل منظره فوق العاده اي به دريا و خليج دارد كه از اين منظره مي توانيد آب شهر كويري دبي را مشاهده كنيد. يك تفاوت هيجان انگيز و خاص براي بازديدكنندگان. اين هتل داراي اتاق هايي براي افراد داراي معلوليت و سالمندان مي باشد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتيجه

در اين متن سعي شده است قبل از سفر به دبي به نكات مهم اشاره شود تا مسافران گرامي سفري فراموش نشدني را تجربه كنند. اگر مي خواهيد در مدت اقامت خود در دبي خودرو اجاره كنيد، شركت خوشنام و معتبر سعادت رنت براي اين منظور مناسب است. اجاره ماشين در دبي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان شما مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.